خانهاخبار
متا از هدست کوئست ۳ خود رونمایی کرد

متا از هدست کوئست ۳ خود رونمایی کرد

دقیقا ۴ روز مانده به رویداد توسعه دهندگان اپل که قرار است سرانجام هدست این شرکت معرفی شود، متا از نسل جدید هدست واقعیت ترکیبی خود با قابلیت‌های بسیار بهبود یافته پرده برداشت!
۱۴۰۲/۳/۱۲

متا شرکت مادر فیس بوک، امروز هدست کوئست ۳ را معرفی کرده، نسل بعدی هدست واقعیت ترکیبی این شرکت که از اواخر امسال عرضه خواهد شد. این در حالی است که این رونمایی درست چند روز قبل از WWDC انجام شده، رویدادی که قرار است اپل هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظارش را معرفی کند.

image

 

متا می‌گوید که Quest 3 دارای طراحی ۴۰ درصد باریکتر و راحتتر، صفحه نمایش با وضوح بالاتر و تا ۲ برابر عملکرد گرافیکی بهتر نسبت به کوئست ۲ است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. قیمت این هدست با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۴۹۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود و همزمان با معرفی این هدست جدید، متا قیمت نسل قبلی آن یعنی کوئست ۲ را از ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) به ۲۹۹٫۹۹ دلار کاهش خواهد داد. متا اعلام کرده که جزییات بیشتری را از هدست جدید خود در رویداد «Meta Connect» در ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) به اشتراک خواهد گذاشت.

گفته می‌شود که هدست اپل حدود ۳۰۰۰ دلار قیمت دارد، بنابراین کوئست ۳ می‌تواند به طور قابل توجهی ارزان‌تر باشد. متا همچنین گفته که کوئست ۳ یک طراحی همه کاره دارد، در حالی که هدست اپل طبق گزارش‌ها شامل یک بسته باتری خارجی می‌شود که با سیم به دستگاه متصل است.

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، در خبرنامه آخر هفته گذشته خود گفت که از تمرکز کوئست ۳ بر روی واقعیت ترکیبی، قابلیت‌های بسیار بهبود یافته انتقال ویدیو،. عملکرد سریع‌تر دستگاه و آرشیو محتوای غنی این محصول بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است؛ حال باید دید که هدست اپل با چه قابلیت‌هایی وارد میدان می‌شود تا بتواند بر حریفان غلبه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)