خانهاخبار
اپل آمار استفاده از iOS 16 را منتشر کرد

اپل آمار استفاده از iOS 16 را منتشر کرد

در آستانه رویداد توسعه دهندگان ۲۰۲۳ و معرفی iOS 17، اپل داده‌های دستگاه‌های فعالی را که از iOS 16 استفاده می‌کنند عرضه کرده که آمار جالبی است.
۱۴۰۲/۳/۱۲

اپل امروز جدیدترین آمار استفاده از iOS 16 و iPadOS 16 را منتشر کرده که توسط دستگاه‌هایی که در ۳۰ می (۹ خرداد) در اپ استور تراکنش داشته‌اند، اندازه‌گیری شده است.

مهم‌تر از همه اینکه اپل می‌گوید ۸۱ درصد از تمام آیفون‌های فعال در حال حاضر از iOS 16 استفاده می‌کنند در حالی که این رقم در ماه فوریه (بهمن ۱۴۰۱) ۷۲ درصد بوده است. طبق داده‌های امروز ۱۳ درصد از آیفون‌های فعال هنوز از iOS 15 استفاده می‌کنند و ۶ درصد هم از نسخه‌های قدیمی‌تر iOS استفاده می‌کنند. سیستم عامل iOS 16 در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) برای عموم عرضه شد و با آیفون ۸ و مدل‌های جدیدتر از آن سازگار است.

image

 

اپل اضافه کرده که ۷۱ درصد از همه آیپدهای فعال اکنون از iPadOS 16 استفاده می‌کنند که با توجه به رقم ۵۰ درصدی آن در ماه فوریه، پیشرفت خوبی داشته است.

تقریبا در همان زمان در سال گذشته، اپل اظهار کرده بود که ۸۲ درصد از تمام آیفون‌های فعال از iOS 15 استفاده می‌کنند، بنابراین می‌توان گفت که آمار استفاده امسال نسبت به سال گذشته بسیار مشابه است. پیش‌بینی می‌شود پس از اینکه اپل اولین نسخه بتای iOS 17 را برای آزمایش در دسترس اعضای برنامه توسعه دهنده سالانه ۹۹ دلاری خود، آمار دستگاه‌های فعال با iOS 16 از یک هفته پس از آن شروع به کاهش کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)