خانهاخبار
موتورولا ریزر ۴۰ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک معرفی شد

موتورولا ریزر ۴۰ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک معرفی شد

نسخه مقرون به صرفه گوشی تاشو موتورولا با قیمت پایه کمتر از ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد!
۱۴۰۲/۳/۱۱

موتورولا امروز در کنار رونمایی از گوشی تاشو پرمیوم موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نسخه مقرون به صرفه این گوشی موسوم به موتو ریزر ۴۰ را نیز معرفی کرد. موتو ریزر ۴۰ از برخی از ویژگی‌های اصلی برادر بزرگ‌تر خود مانند نمایشگر کاور ۳٫۶ اینچی و نرخ نوسازی ۱۶۵ بی‌بهره است ولی در عین حال، از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد که آن را به محصولی جذاب در رده گوشی‌های میان‌رده بدل ساخته است. 

موتورولا ریزر ۴۰ به نمایشگر ۶٫۹ اینچی اولد LTPO با رزلوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز شده است که از عمق رنگی ۱۰ بیتی و محتوای HDR10 پلاس نیز پشتیبانی می‌کند. از آن سو، پنل پشتی دستگاه نیز میزبان نمایشگر کاور ۱٫۵ اینچی است که به مانند نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ ۴ در کنار دوربین دوگانه قرار گرفته است. 

image

سیستم دوربین گوشی تاشو موتورولا شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت که در ناچ حفره نمایشگر خارجی جای گرفته است. خوشبختانه موتورولا سیستم صوتی باکیفیتی را برای گوشی خود تدارک دیده است و موتو ریزر ۴۰ را به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از قابلیت‌های Snapdragon Sound و دالبی اتمس تجهیز کرده است. 

موتورولا ریزر ۴۰ قدرت پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک دریافت می‌کند که با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد. منبع تغذیه این گوشی باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ باسیم ۳۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۸ واتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، موتورولا ریزر ۴۰ از وای‌فای 6E، شبکه 5G، بلوتوث نسخه ۵٫۳ و NFC برخوردار است تا اتصال سریع و پایدار دستگاه را تضمین کند. دیگر مشخصات فنی گوشی موتورولا شامل اندروید ۱۳، سنسور اثرانگشت کنار بدنه و گواهی IP52 می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در کانفیگ پایه رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۹۹۹ یوآن (۵۶۲ دلار) عرضه خواهد شد. کانفیگ‌های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز به ترتیب با برچسب قیمتی ۴۲۹۹ یوآن (۶۰۴ دلار) و ۴۶۹۹ یوآن (۶۶۰ دلار) روانه بازار خواهد شد. کاربران برای خرید موتورولا ریزر ۴۰ از بین سه رنگ خاکستری، صورتی و کرم حق انتخاب خواهند داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)