خانهاخبار
آیفون ۱۶ پرو دارای نسبت تصویر بلندتر خواهد بود

آیفون ۱۶ پرو دارای نسبت تصویر بلندتر خواهد بود

راس یانگ تحلیلگر معتبر نمایشگر، امروز اظهارات جدیدی در مورد آیفون ۱۶ پرو و حتی آیفون ۱۷ داشته است.
۱۴۰۲/۳/۹

راس یانگ تحلیلگر معروف صفحه نمایش، امروز ادعا کرده که مدل های آيفون ۱۶ پرو دارای نسبت تصویر بلندتر ۱۹٫۶:۹ خواهند بود، تغییری که در سال بعد به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۷ هم خواهد آمد.

سری آیفون ۱۴ در حال حاضر دارای نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ است، مشخصه‌ای که انتظار می‌رود در سری آیفون ۱۵ هم امسال نیز ثابت بماند. این تغییر در مدل‌های آیفون ۱۶ پرو به این معنی است که این دستگاه‌ها باید کمی بلندتر شوند نه عریض‌تر. در حالی که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو مدتی است شایعات زیادی مبنی بر نمایشگرهای بزرگتر دارند، نسبت ابعاد این دستگاه‌ها تاکنون نامشخص بود.

image

 

یانگ همچنین اندازه‌های دقیق صفحه نمایش را برای آیفون ۱۶ پرو آیفون ۱۶ پرو مکس تشریح کرده است. او گفته که انتظار دارد این دستگاه‌ها به ترتیب از ۶٫۱۲ و ۶٫۶۹ اینچ به ۶٫۲۷ و ۶٫۸۶ اینچ افزایش پیدا کنند که این نشان دهنده افزایش ۲٫۵ درصدی اندازه نمایشگر در هر دو مدل است.

اپل با آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پلاس در سال ۲۰۲۵، صفحه نمایش‌های بزرگتر ۶٫۲۷ و ۶٫۸۶ اینچی را به مدل های استاندارد آیفون خواهد آورد. همانطور که یانگ پیش‌تر گزارش داده بود، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها پنل‌های LTPO را برای پشتیبانی از ویژگی پروموشن برای نرخ‌های نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز دریافت کنند. این بدان معناست که مدل‌های استاندارد آيفون ۱۷ به نظر می‌رسد که ارتقای صفحه نمایش قابل توجهی را دریافت کنند که شامل نمایشگرهای بزرگتر و پنل اولد از نوع LTPO با ویژگی پروموشن خواهد بود.

علاوه بر این راس یانگ به طور مجدد اظهارات قبلی خود را تایید کرده که مدل‌های آیفون ۱۷ پرو اولین مدل‌هایی خواهند بود که از فناوری فیس ایدی زیر صفحه نمایش بهره می‌برند؛ بنابراین بریدگی کپسولی شکل جای خود را به یک بریدگی کوچک دایره‌ای برای دوربین جلو می‌دهد که اجزای فیس آیدی در کنار آن  قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)