خانهاخبار
سامسونگ زمان رونمایی گلکسی F54 را اعلام کرد

سامسونگ زمان رونمایی گلکسی F54 را اعلام کرد

میان‌رده سامسونگ در تاریخ ۱۶ خرداد معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۹

سرانجام پس از گزارش‌ها و شایعات مختلف، سامسونگ تاریخ رونمایی از جدیدترین میان‌رده خود به نام گلکسی F54 را اعلام کرد. در این راستا، گوشی جدید سامسونگ در تاریخ ۶ ژوئن مصادف با ۱۶ خرداد معرفی خواهد شد. گلکسی F54 که قرار است روانه بازار هند شود از مشخصات فنی مشابه گلکسی M54 که قبلا معرفی شده‌اند برخوردار است. 

image

غول فناوری کره جنوبی ضمن تایید زمان رونمایی گلکسی F54 برخی از ویژگی‌های تصویربرداری این گوشی را نیز اعلام کرده است. طبق تیزرهای رسمی سامسونگ، این گوشی میان‌رده از ویژگی تصویربرداری در شب (شرایط نوری کم) و لرزش پایین دوربین بهره خواهد برد. به علاوه، سامسونگ ادعا می‌کند که دوربین سلفی گلکسی F54 عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. 

image

مشخصات فنی گلکسی F54

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که میان‌رده سامسونگ از نمایشگر سوپر امولد ۶٫۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، قلب تپنده گلکسی F54 تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ خواهد بود که شامل چهار هسته کورتکس A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتزی می‌شود. پردازنده گرافیکی این تراشه Mali-G68 MP5 است. 

انتظار می‌رود گلکسی F54 در دو کانفیگ حافظه رم ۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی دستگاه تا ۱ ترابایت قابل افزایش خواهد بود. انرژی موردنیاز گلکسی F54 توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

image

شایان ذکر است که گلکسی F54 به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، کاربران دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. از دیگر مشخصات فنی گلکسی F54 می‌توان بلوتوث نسخه ۵٫۲، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از شبکه 5G را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی F54 با برچسب قیمتی احتمالی ۳۵۹۹۹ روپیه (۴۳۵ دلار) روانه بازار خواهد شد. از آن سو، نسخه رم ۶ گیگابایتی و حافظه نیز ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت کمتر از ۳۰۰۰۰ روپیه (۳۶۰ دلار) عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)