خانهاخبار
ویوو S17 با چیپست اسنپدراگون 778G پلاس در گیک‌بنچ دیده شد

ویوو S17 با چیپست اسنپدراگون 778G پلاس در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی جدیدی از شرکت ویوو که چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G پلاس را به همراه دارد؛ به تازگی در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است.
۱۴۰۲/۳/۸

شرکت ویوو قصد داشته تا در روز ۳۱ مه‌ (۱۰ خرداد) از سری گوشی‌های ویوو S17 رونمایی کند. این سری احتمالا شامل دو گوشی با نام‌های ویوو S17 و S17 پرو بوده و نسخه معمولی نیز اخیرا با چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G پلاس در گیک‌بنچ دیده شده است.

image

 

این گوشی که شماره مدل V2283A را دارد؛ از پردازنده گرافیکی ادرنو 642L استفاده کرده و دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. نسخه تست شده از ویوو S17، سیستم عامل اندروید ۱۳ را به همراه داشته است. این گوشی موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۸۱۷ را کسب کرده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲٫۶۰۷ را به خود اختصاص دهد.

در سوی دیگر، ویوو تیزری درباره دوربین نسخه پرو را در صفحه ویبو خود منتشر کرده که به برخی از قابلیت‌های آن اشاره می‌کند. فلش LED این گوشی، قابل شخصی سازی بوده و دمای آن تغییر می‌کند. این شرکت همچنین در اقدامی عجیب، دو فلش را نیز در حاشیه بالایی نمایشگر گوشی قرار داده تا کاربران در شرایط کم نور نیز امکان ثبت سلفی‌های با کیفیت را داشته باشند.

دوربین سلفی این گوشی، ۵۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین کمکی آن نیز یک دوربین تله‌فوتو با زوم ۲ برابری خواهد بود. به ادعای ویوو، این شرکت از تکنولوژی جدیدی در سنسور دوربین این گوشی‌ها استفاده کرده که رنگ‌ها را با دقت بیشتری ثبت می‌کند.

 

درباره مشخصات این سری و عملکرد ویوو S17 در گیک‌بنچ چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی‌ها که به نظر رسیده بیشتر برای سلفی گرفتن طراحی شده‌اند؛ گزینه‌های مناسبی در بازار محصولات میان رده خواهند بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)