خانهاخبار
وان پلاس Ace 2 پرو احتمالا در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد

وان پلاس Ace 2 پرو احتمالا در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد

گوشی جدید وان پلاس از نمایشگر مشابه اوپو رینو ۱۰ پرو پلاس بهره خواهد برد.
۱۴۰۲/۳/۸

اولین شایعات مرتبط به گوشی جدید وان پلاس موسوم به وان پلاس Ace 2 پرو اوایل ماه جاری منتشر شدند و حالا گزارشی جدید زمان رونمایی و بخشی از مشخصات فنی این گوشی پرچمدار را فاش کرده است. 

افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station ادعا کرده است که وان پلاس Ace 2 پرو در بازه زمانی ماه ژوئیه تا ماه اوت سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این راستا، این افشاگر اذعان داشته است که پرچمدار وان پلاس به عنوان رقیب ردمی K60 اولترا که در همان بازه زمانی معرفی می‌شود عرضه خواهد شد. گوشی جدید شیائومی نیز محصولی بالارده است که از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد. 

image

افشاگر چینی در ادامه گزارش خود اعلام کرده است که وان پلاس Ace 2 پرو از نمایشگر به کار رفته در گوشی اوپو رینو ۱۰ پرو پلاس برخوردار خواهد بود. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود گوشی وان پلاس از نمایشگر امولد ۶٫۷۴ اینچی با حاشیه‌های نازک و لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. این نمایشگر که توسط BOE ساخته شده است از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی نمایشگر وان پلاس Ace 2 پرو می‌توان روشنایی ۱۴۰۰ نیتی و تنظیم نور ۱۴۴۰ هرتزی PWM نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، وان پلاس Ace 2 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. این گوشی همچنین احتمالا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)