خانهاخبار
ویوو Y35 پلاس به همراه چیپست دیمنسیتی ۶۰۲۰ و باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

ویوو Y35 پلاس به همراه چیپست دیمنسیتی ۶۰۲۰ و باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

شرکت ویوو ساعاتی پیش از گوشی مقرون به صرفه جدید خود با نام ویوو Y35 پلاس رونمایی کرد.
۱۴۰۲/۳/۷

شرکت ویوو در امروز از گوشی مقرون به صرفه جدید خود با نام ویوو Y35 پلاس رونمایی کرد. این گوشی که شماره مدل V2279A را دارد؛ با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

ویوو Y35 پلاس دارای نمایشگری ۶.۶۴ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن فول اچ دل پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. نسبت تصویر در این نمایشگر، ۱۹.۹:۹ بوده و نسبت کنتراست آن نیز معادل با ۱۴۰۰:۱ است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی، درون ناچ قطره‌ای-شکل بالای نمایشگر قرار داشته و در سوی دیگر نیز دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گوشی با فلش LED به چشم می‌خورد.

image

 

این محصول از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ استفاده کرده و دارای حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 است. ویوو Y35 پلاس که سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری OriginOS 3.0 را به همراه دارد؛ از کارت‌های حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی بوده و سنسور اثر انگشت آن با دکمه پاور ادغام شده است. خوشبختانه، جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز در این محصول ویوو دیده می‌شود.

ویوو Y35 پلاس در سه نسخه متفاوت قابل تهیه خواهد بود. نسخه پایه این گوشی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، با قیمت ۱٫۳۹۹ یوآن (حدود ۱۹۸ دلار) روانه بازار می‌شود. نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، قیمتی معادل ۱٫۵۹۹ یوآن (حدود ۲۲۶ دلار) را داشته و نهایتا، نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز با قیمت ۱٫۷۹۹ یوآن‌ (حدود ۲۵۴ دلار)، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش به بازار عرضه می‌شود.

image

 

درباره مشخصات سخت افزاری و همچنین طراحی گوشی مقرون به صرفه جدید ویوو چه فکر می‌کنید؟ آیا این محصول که قیمت پایه کمتر از ۲۰۰ دلار را دارد؛ به نسبت رقبای خود ارزش خرید خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)