خانهاخبار
موتورولا ریزر ۴۰ به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۳۳ واتی مجهز خواهد بود

موتورولا ریزر ۴۰ به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۳۳ واتی مجهز خواهد بود

تاشو مقرون به صرفه موتورولا به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ و گواهی 3C لیست شد و بخشی از مشخصات فنی آن تایید شد.
۱۴۰۲/۳/۶

تا به امروز، گزارش‌های متعددی پیرامون گوشی تاشو پرمیوم موتورولا موسوم به ریزر ۴۰ اولترا در دسترس کاربران قرار گرفته است که مشخصات فنی و طراحی آن را فاش ساخته‌اند. با این وجود، نسخه مقرون به صرفه این گوشی پرچمدار به نام موتورولا ریزر ۴۰ کمتر در مرکز توجه افشاگران و کاربران بوده است و هنوز بخش بزرگی از جزئیات فنی و طراحی این گوشی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا ریزر ۴۰ به تازگی در لیست بنچمارک گیک‌بنچ و گواهی 3C ثبت شده است و مشخصات فنی سخت‌افزاری و توان شارژ آن تایید شد. گوشی جدید موتورولا با شناسه مدل XT2323-3 در پایگاه اطلاعاتی این دو گواهی قرار گرفته است. 

طبق لیست گیک‌بنچ، موتورولا ریزر ۴۰ از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بهره خواهد برد. البته انتظار می‌رود این گوشی در کانفیگ حافظه رم بیشتری روانه بازار شود. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گوشی تاشو موتورولا به ترتیب امتیازهای ۱۰۱۹ و ۲۵۴۵ را به خود اختصاص داده است. از آن سو، گواهی 3C نیز تایید کرد که موتورولا ریزر ۴۰ از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

شایان ذکر است قبلا گزارشی منتشر شده بود که تصاویر رندری و برچسب قیمتی موتورولا ریزر ۴۰ را در اختیار کاربران قرار داده است. براساس اطلاعات موجود در این گزارش، موتورولا ریزر ۴۰ با قیمت ۸۹۹ یورویی برای کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. در این راستا، گوشی مقرون به صرفه موتورولا حدود ۳۰۰ یورو ارزان‌تر از نسخه پرمیوم آن خواهد بود.

رندرهای موتورولا ریزر ۴۰

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا دارای تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی خواهد بود. سیستم دوربین این گوشی نیز شامل دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود.   

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)