خانهاخبار
ویوو از گوشی جدید Y36 خود در دو نسخه 4G و 5G رونمایی کرد

ویوو از گوشی جدید Y36 خود در دو نسخه 4G و 5G رونمایی کرد

گوشی جدید شرکت ویوو جانشین Y35 است که سال قبل عرضه شد و سخت افزار آن ارتقای نسبی پیدا کرده است.
۱۴۰۲/۳/۶

شرکت ویوو امروز گوشی جدید خود را با نام Y36 معرفی کرده که در واقع جایگزین Y35 خواهد شد که در آگوست سال گذشته (مرداد ۱۴۰۱) عرضه شده بود. این گوشی در نوع عرضه می‌شود که یکی شبکه 4G خواهد داشت و دیگری از شبکه 5G هم پشتیبانی خواهد کرد.

البته در این دو نسخه تفاوت فقط در شبکه پشتیبانی شده نخواهد بود و چیپست‌های مورد استفاده در آنها نیز متفاوت است، بدین صورت که Y36 نسخه 4G دارای چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ خواهد بود، اما Y36 مدل 5G از تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ شرکت مدیاتک بهره خواهد برد. به جز موارد ذکر شده مشخصات سخت افزاری دیگر آنها یکسان خواهد بود.

گوشی جدید ویوو یک صفحه نمایش ۶٫۶۴ اینچی ال سی دی از نوع «Ultra O» با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ خواهد داشت. در قسمت دوربین پشت ویوو از دو حسگر استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود؛ دوربین سلفی هم یک لنز ۱۶ مگاپیسکلی است که به نظر می‌رسد به نسبت مشخصات گوشی، انتخاب خوبی از طرف این شرکت باشد.

ویوو Y36 در مورد حافظه فقط یک گزینه رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگ را دارد که البته این فضا قابل ارتقا خواهد بود. باتری این گوشی هم ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از سرعت شارژ ۴۴ وات بپشتیبانی می‌کند.

image

هر دو نسخه Vivo Y36 با اندروید ۱۳ عرضه می‌شوند، اما ویوو صحبتی از این موضوع نکرده که تا چند سال این دستگاه را پشتیبانی نرم افزاری خواهد کرد. ابعاد این گوشی جدید ۱۶۴٫۰۶ در ۷۶٫۱۷ در ۸٫۰۷ میلی‌متر و وزن آن هم ۲۰۲ گرم است.

مدل 4G ویوو Y36 برچسب قیمت خرده فروشی ۲۲۶ (۲۱۱ یورو) دارد، اما هنوز مشخص نیست که نسخه 5G قرار است با چه قیمتی به فروش برسد. هر دو مدل 4G و 5G هم دارای دو رنگ فیروزه‌ای و مشکی هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)