خانهاخبار
شیائومی ۱۳ اولترا با قیمت ۱۵۰۰ یورویی روانه بازار اروپا خواهد شد

شیائومی ۱۳ اولترا با قیمت ۱۵۰۰ یورویی روانه بازار اروپا خواهد شد

پرچمدار پرمیوم شیائومی احتمالا به زودی برای بازار جهانی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۵

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی به زودی پرچمدار پرمیوم خود موسوم به شیائومی ۱۳ اولترا را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد. در این راستا، ظاهرا شیائومی ۱۳ اولترا با برچسب قیمتی ۱۴۹۹ یورویی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

شایان ذکر است کاربران با پرداخت قیمت ۱۴۹۹ یورویی نسخه حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی را خریداری خواهند کرد. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۳ اولترا برای کانفیگ مشابه با قیمت ۱۳۹۹ یورویی روانه بازار شده است. با توجه به این موضوع، پرچمدار شیائومی با قیمتی گران‌تر از گوشی پرمیوم سامسونگ عرضه خواهد شد. البته نباید فراموش کنیم که غول فناوری چینی همراه با گوشی خود لوازم جانبی متعددی مانند کیس، کابل و آداپتور ۹۰ واتی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

image

در حال حاضر، هنوز زمان دقیق عرضه و کانفیگ‌های شیائومی ۱۳ اولترا مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود به زودی شیائومی جزئیات مربوط به عرضه و برچسب قیمتی نسخه‌های مختلف شیائومی ۱۳ اولترا را به اشتراک بگذارد. 

شیائومی ۱۳ اولترا یکی از بهترین گوشی‌های بازار به شمار می‌رود که از عملکرد پردازشی قدرتمند و دوربین‌های باکیفیت بهره می‌برد. در این راستا، پرچمدار شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز است و دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. به علاوه، پنل جلویی این گوشی نمایشگر ۶٫۷۳ اینچی است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی می‌کند. انرژی موردنیاز دستگاه توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که به لطف شارژ سریع ۹۰ واتی، تنها در عرض ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

عتیق الله خلیلی

۱۴۰۲/۳/۶
چندی قیمتش