خانهاخبار
نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد!

نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد!

گوشی تاشو موتورولا احتمالا با قیمت مشابه نسل قبلی روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۴

گوشی‌های تاشو جدید موتورولا که شامل دو مدل موتورولا ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا می‌شود در تاریخ ۱ ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد معرفی خواهند شد. حالا قبل از رونمایی رسمی، وبسایت WinFuture در گزارشی تازه لیست کامل مشخصات فنی و برچسب قیمتی بازار جهانی گوشی تاشو پرمیوم موتورولا را فاش کرده است. 

image

طبق این گزارش، موتورولا ریزر ۴۰ اولترا با برچسب قیمتی بین بازه ۱۱۶۹ تا ۱۱۹۹ یورو روانه بازارهای اروپایی خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد گوشی تاشو موتورولا با قیمت مشابه نسل قبلی یعنی موتو ریزر ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. البته برخلاف موتو ریزر ۲۰۲۲، موتورولا ریزر ۴۰ اولترا برای بازار آمریکای شمالی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود گوشی موتورولا با قیمت بین ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار دربازار این کشور به فروش برسد. 

در بخش دوم گزارش WinFuture مشخصات فنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نیز ذکر شده است که اطلاعات تازه‌ای از گوشی تاشو موتورولا را در اختیار کاربران قرار داده است. برای مثال، موتورولا ریزر ۴۰ اولترا به نمایشگر کاور بزرگ ۳٫۶ اینچی مجهز خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در این راستا،  گوشی تاشو پرمیوم موتورولا به بهترین نمایشگر خارجی در بین دیگر گوشی‌های تاشو فلیپ بازار مجهز خواهد بود. 

image

سخت‌افزار موتورولا ریزر ۴۰ اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود. پنل پشتی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا میزبان دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. برای تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. باتری موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از ظرفیت ۳۸۰۰ میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۳۳ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. نمایشگر دستگاه نیز ۶٫۹ اینچی خواهد بود که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)