خانهاخبار
وان پلاس ۱۲ احتمالا در ماه دسامبر سال جاری معرفی خواهد شد

وان پلاس ۱۲ احتمالا در ماه دسامبر سال جاری معرفی خواهد شد

گزارشی تازه اطلاعات جدیدی از نسل جدید پرچمدار وان پلاس را فاش کرده است که شامل مشخصات فنی و زمان رونمایی آن می‌شود.
۱۴۰۲/۳/۴

در حالی که تا رونمایی از نسل جدید پرچمدار وان پلاس موسوم به وان پلاس ۱۲ زمان زیادی باقی مانده است، امروز گزارشی جدید توسط افشاگری برجسته به نام Yogesh Brar منتشر شد که برخی از مشخصات فنی و زمان معرفی این گوشی موردانتظار را فاش کرده است.

طبق این گزارش، وان پلاس ۱۲ در ماه دسامبر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد پرچمدار نسل جدید وان پلاس زودتر از پرچمدار فعلی این برند یعنی وان پلاس ۱۱ معرفی خواهد شد. برای مقایسه، وان پلاس ۱۱ در ماه ژانویه ۲۰۲۳ برای بازار چین معرفی و سپس یک ماه بعد (فوریه) روانه بازارهای جهانی شد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود وان پلاس ۱۲ در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ برای بازارهای جهانی دسترس قرار خواهد گرفت. 

image

در گزارش این افشاگر برخی از مشخصات فنی وان پلاس ۱۲ ذکر شده است که مربوط به نمونه مهندسی آن می‌شود. در این راستا، مشخصات فنی ذکر شده در این گزارش به احتمال بسیار زیاد مشابه نمونه نهایی گوشی خواهد بود. 

براساس گفته‌های این افشاگر، وان پلاس ۱۲ به نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر QHD مجهز خواهد بود. مطابق انتظار، قلب تپنده پرچمدار وان پلاس تراشه اسنپدراگون  ۸ نسل سه با شناسه مدل SM8650 است. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. البته احتمالا نسخه بازار آمریکای شمالی این پرچمدار از شارژ ۸۰ واتی بهره خواهد برد. 

شایان ذکر است ظاهرا وان پلاس قصد دارد بروزرسانی‌های بزرگی را در بخش دوربین پرچمدار خود اعمال کند. ویژگی برجسته وان پلاس ۱۲ سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی آن خواهد بود که در مقایسه با نمونه مشابه به کار رفته در وان پلاس ۱۱ بهبود چشمگیری خواهد داشت. دو دوربین دیگر گوشی نیز شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)