خانهاخبار
شیائومی ۱۴ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و شارژ ۱۲۰ واتی مجهز خواهد بود

شیائومی ۱۴ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و شارژ ۱۲۰ واتی مجهز خواهد بود

به تازگی بخشی از مشخصات فنی گوشی پرمیوم موردانتظار شیائومی فاش شده است که خبر از تراشه پرچمدار کوالکام می‌دهد.
۱۴۰۲/۳/۴

سری پرچمدار حال حاضر شیائومی یعنی سری شیائومی ۱۳ چند ماه پیش برای بازارهای جهانی معرفی شد و حالا به تازگی گزارشی جدید پیرامون نسل جدید پرچمدارهای غول فناوری چینی موسوم به سری شیائومی ۱۴ منتشر شده است که به افشای مشخصات فنی نسخه پرو سری پرداخته است. انتظار می‌رود سری شیائومی ۱۴ در ماه نوامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. 

image

افشاگر پرکار و برجسته چینی یعنی Digital Chat Station در گزارش جدید خود به بررسی جزئیات فنی شیائومی ۱۴ پرو پرداخته است. براساس آنچه این افشاگر ادعا کرده است، شیائومی ۱۴ پرو به تراشه کوالکام با شناسه مدل SM8650 مجهز خواهد بود. این سخت‌افزار در واقع همان تراشه موردانتظار اسنپدراگون ۸ نسل سه است که در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

منبع تغذیه این پرچمدار باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. البته هنوز توان شارژ باسیم شیائومی ۱۴ پرو مشخص نشده است و Digital Chat Station نیز اذعان داشته است که این گوشی از شارژ ۹۰ و یا ۱۲۰ واتی بهره خواهد برد. 

image

شایان ذکر است براساس شایعات پیشین، شیائومی ۱۴ پرو با پیشرفت چشمگیری در زمینه دوربین همراه خواهد شد و به دوربین‌های WLG High-Lens مجهز خواهد بود. از نظر طراحی، پرچمدار شیائومی در دو نسخه با نمایشگر با تخت و نمایشگر با لبه‌های خمیده روانه بازار خواهد شد. با توجه به این موضوع، احتمال دارد دو نسخه مختلف شیائومی ۱۴ پرو با سرعت‌ شارژ متفاوتی عرضه شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)