خانهاخبار
لیست کامل مشخصات فنی سری آنر ۹۰ فاش شد

لیست کامل مشخصات فنی سری آنر ۹۰ فاش شد

جزئیات فنی نسل جدید سری گوشی‌های بالارده آنر قبل از رونمایی رسمی به طور کامل لو رفت.
۱۴۰۲/۳/۴

همانطور که می‌دانیم، آنر قصد دارد در تاریخ ۲۹ مه مصادف با ۸ خرداد از نسل جدید سری گوشی‌های بالارده خود رونمایی کند. در چند هفته اخیر، گزارش‌های مختلفی پیرامون سری آنر ۹۰ منتشر شده است که تنها بخشی از مشخصات فنی آن‌ را فاش ساخته‌اند. حالا اما به تازگی گزارشی مفصل توسط افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station در دسترس کاربران قرار گرفته که حاوی لیست کامل مشخصات فنی آنر ۹۰ و آنر ۹۰ پرو است. 

image

مشخصات فنی آنر ۹۰

طبق این گزارش، نسخه استاندارد سری آنر ۹۰ از نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد که از هر چهار طرف خمیده است. انتظار می‌رود این نمایشگر از رزولوشن تصویر 1.5K پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و فناوری تنظیم نور ۳۸۴۰ هرتزی PWM پشتیبانی کند. این گوشی همچنین از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که سنسور اصلی آن ایزوسل HP3 سامسونگ با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.9 خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

قلب تپنده آنر ۹۰ تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک است که هسته قدرتمند آن قادر است به فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتزی دست پیدا کند. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. 

image

تصویر واقعی آنر ۹۰ پرو و آنر ۹۰ 

مشخصات فنی آنر ۹۰ پرو

آنر ۹۰ پرو به نمایشگر اولد ۶٫۷۸ اینچی مجهز است که به مانند نسخه استاندارد سری از چهار طرف خمیده است. به علاوه، نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن تصویر 1.5K پلاس و تنطیم نور ۳۸۴۰ هرتزی PWM برخوردار خواهد بود. پنل پشتی آنر ۹۰ پرو میزبان دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP3 سامسونگ خواهد بود که با یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی (زوم ۲٫۵ برابری) همراه می‌شود. در پنل جلویی دستگاه نیز شاهد دوربین سلفی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهیم بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که سخت‌افزار آنر ۹۰ پرو تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک با فرکانس ۳٫۰ گیگاهرتزی است که قدرت پردازشی بالایی را برای گوشی به ارمغان می‌آورد. منبع تغذیه گوشی جدید آنر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیررضا

۱۴۰۲/۳/۴
کاش خوش قیمت باشن.