خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ FE قبل از گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ معرفی خواهد شد

گلکسی اس ۲۳ FE قبل از گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ معرفی خواهد شد

سامسونگ قصد دارد به دلیل فروش ضعیف سری گلکسی اس ۲۳ در ماه جاری، نسخه میان‌رده سری پرچمدار خود را زودتر از موعد روانه بازار کند.
۱۴۰۲/۳/۴

پس از فروش بسیار موفق و چشمگیر سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۳ در چند ماه اخیر، به نظر می‌رسد ماه مه (May) میلادی برای غول فناوری کره چندان خوب سپری نشده است چرا که گزارشی تازه ادعا می‌کند که فروش سری پرچمدار این شرکت در طی ماه جاری با افت قابل توجهی مواجه شده است. در این گزارش که توسط افشاگری در توئیتر منتشر شده ذکر شده است فروش سری گلکسی اس ۲۳ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ (آوریل تا ژوئن) در مقایسه با فروش سری گلکسی اس ۲۲ در سه‌ماهه دوم سال گذشته میلادی حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است. 

به نظر می‌رسد فروش سری گلکسی اس ۲۳ مطابق انتظارات سامسونگ پیش نرفته است و کاربران تمایل کمتری به خرید این سری پرچمدار نشان داده‌اند. در واقع، اکثر افراد گوشی‌های سامسونگی جدید خود تا ماه مارس سال جاری خریداری کرده‌اند و ظاهرا در حال حاضر کاربران قصدی برای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ ندارند. 

image

گلکسی اس ۲۱ FE

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد فروش ضعیف سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ را به تکاپو واداشته است تا راه‌حلی برای جلوگیری از افت سود شرکت خود پیدا کند. با توجه به این موضوع، شایعه شده است که سامسونگ برنامه دارد گلکسی اس ۲۳ FE که نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ محسوب می‌شود را زودتر از موعد روانه بازار کند. به طور دقیق‌تر، گلکسی اس ۲۳ FE قبل از گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ که احتمالا در ماه ژوئیه معرفی می‌شوند، رونمایی خواهد شد. 

اگز این گزارش درست باشد، انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ در ماه ژوئیه و یا زودتر معرفی و روانه بازار شود. همانطور که می‌دانیم، گلکسی اس ۲۳ FE در چند ماه اخیر موضوع بحث بسیاری از گزارش‌ها بوده است و حتی قبلا برخی از شایعات عرضه آن را رد می‌کردند. حالا اما به نظر می‌رسد معرفی گلکسی اس ۲۳ FE قطعی خواهد بود و در طی سال جاری شاهد عرضه آن برای بازار خواهیم بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ بهره خواهد برد که با دو مدل حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. به علاوه، این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)