خانهاخبار
اپل برنامه WWDC خرداد ماه خود را اعلام کرد

اپل برنامه WWDC خرداد ماه خود را اعلام کرد

امروز اپل به طور رسمی اعلام کرده که در رویداد توسعه دهندگان ۱۵ خرداد، شاهد چه برنامه‌ای خواهیم بود و این مراسم چه مدت زمان طول خواهد کشید.
۱۴۰۲/۳/۳

اپل امروز برنامه کنفرانس سالانه توسعه دهندگان (WWDC) خود را اعلام کرد که از ۵ تا ۹ ژوئن (۱۵ تا ۱۹ خرداد) برگزار می‌شود. این برنامه تایید می‌کند که مراسم اصلی این شرکت در روز ۵ ژوئن ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت ایران)  آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که اپل در طی این برنامه watchOS 10، iOS 17 و macOS 14، همچنین هدست واقعیت ترکیبی، مک بوک ایر ۱۵ اینچی و موارد دیگر را رونمایی کند.

image

برنامه اعلام شده توسط اپل برای روز ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) به شرح زیر است:

رویداد اصلی اپل در روز ۵ ژوئن و ۱۰ صبح به وقت محلی برگزار می‌شود که یکی از بزرگترین و هیجان‌انگیزترین کنفرانس‌های توسعه دهندگان تا به امروز خواهد بود و پیش نمایش بروزرسانی سیستم عامل‌های مختلف را که اواخر امسال عرضه می‌شوند، شامل می‌شود. شما می‌توانید این مراسم را از طریق وب سایت رسمی اپل یعنی apple.com، برنامه Apple Developer، برنامه اپل تی وی و یوتیوب به طور زنده تماشا کنید و پس از پایان پخش هم، به دلیل تقضای زیاد دوباره برنامه ضبط شده آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

پس از آن در همان روز ۵ ژوئن در ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی، توسعه دهندگان یاد خواهند گرفت که چگونه می‌توانند برنامه‌های خود را با بررسی عمیق‌تر ابزارها، فناوری‌ها و پیشرفت‌های جدید در پلتفرم‌های اپل به سطح بالاتری برسانند. این برنامه نیز از طریق برنامه Apple Developer و وب سایت Apple Developer پخش خواهد شد.

در پایان هم در روز ۵ ژوئن ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی، جوایز طراحی اپل را خواهیم داشت، جوایزی که به هنر، خلاقیت و تخصص فنی جامعه توسعه دهندگان اهدا خواهد شد و از این طریق از آنها تجلیل به عمل می‌آید. برندگان جایزه طراحی امسال اپل هم از طریق اپلیکیشن و وب سایت Apple Developer پخش خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)