خانهاخبار
تبلت iQOO پد با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

تبلت iQOO پد با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

تبلت جدید برند iQOO همان ویوو پد ۲ است که از تراشه متفاوتی بهره می‌برد.
۱۴۰۲/۳/۲

برند زیر مجموعه ویوو به نام iQOO امروز از اولین تبلت خود موسوم به iQOO پد رونمایی کرد. این تبلت نسخه ری‌برند‌ شده تبلت ویوو پد ۲ که ماه گذشته میلادی برای بازار چین معرفی شد، محسوب می‌شود. در واقع، iQOO پد تنها از تراشه متفاوتی به نسبت ویوو پد ۲ بهره می‌برد و سایر مشخصات فنی آن مشابه تبلت ویوو است. iQOO پد رقبای قدرتمندی مانند اوپو پد ۲ و شیائومی پد ۶ را در برابر خود می‌بیند و باید دید این تبلت چه عملکردی در بازار خواهد داشت. 

image

طبق اعلام رسمی، iQOO پد از بدنه یکپارچه فلزی بهره می‌برد و ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل نیز در پنل پشتی آن قرار گرفته است. از آن سو، پنل جلویی دستگاه نیز میزبان نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن تصویر 2.8K است که قادر است به روشنایی ۶۰۰ نیتی دست پیدا کند و از محتوای HDR10 پلاس نیز پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه این تبلت با صفحه کلید و قلم هوشمند نیز سازگار است که البته به طور جداگانه فروخته خواهد شد. 

در بخش تصویربرداری، iQOO پد از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز کاربران دوربین ۸ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. تبلت ویوو همچنین از چهار اسپیکر و دو توئیتر بهره می‌برد که تجربه صوتی غنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. 

image

قلب تپنده iQOO پد تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس است که با حافظه رم LPDDR5 تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. برای دفع حرارت حاصل از فعالیت پردازنده، دستگاه به سیستم خنک‌کننده محفظه بخار مجهز شده است. انرژی موردنیاز iQOO پد توسط باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۴ واتی تامین می‌شود. وظیفه اجرای دستورهای نرم‌افزاری نیز برعهده اندروید ۱۳ است که با رابط کاربری OriginOS 3 همراه شده است. از دیگر مشخصات فنی iQOO پد می‌توان درگاه USB-C، وای‌فای ۶ و بلوتوث نسخه ۵٫۲ را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که قیمت iQOO پد در کانفیگ پایه رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برابر با ۲۵۹۹ یوآن (۳۶۸ دلار) خواهد بود. با ارتقای حافظه داخلی به ۲۵۶ گیگابایت، قیمت تبلت به ۲۸۹۹ یوآن (۴۱۰ دلار) می‌رسد. دو کانفیگ رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب با قیمت ۳۱۹۹ یوآن (۴۵۳ دلار) و ۳۴۹۹ یوآن (۴۹۵ دلار) به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)