خانهاخبار
بازی Alan Wake 2 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد

بازی Alan Wake 2 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد

صداپیشه بازی Alan Wake 2 اخیرا ادعا کرده که این عنوان در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۲

آقای «متیو پورتا» که صداپیشگی شخصیت Alan Wake را بر عهده دارد؛ به تازگی ادعا کرده که بازی Alan Wake 2 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. وی اخیرا در مصاحبه‌ای که در وب‌سایت یوتوب منتشر شده؛ درباره تجربه خود برای ساخت این عنوان چنین می‌گوید:

«ما همچنان در حال کار روی این بازی هستیم و من هفته گذشته را در دفتر استودیوی رمدی در فنلاند گذراندم. اعضای رمدی واقعا فوق العاده‌اند و این بازی احتمالا در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.»

image

 

لازم به ذکر بوده که گفته‌های این صداپیشه، تاریخ عرضه رسمی Alan Wake 2 را تایید نکرده و ممکن است که استودیوی رمدی، تصمیم به تعویق انداختن عرضه آن را داشته باشد. صداپیشه‌ها، اخیرا حسابی برای استودیو‌ها دردسر ساز شده‌اند و چندی پیش نیز «تونی تاد» صداپیشه شخصیت ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2، خبر از عرضه این عنوان در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ را داده بود.

بازی Alan Wake 2  که طی رویداد The Game Awards 2021 معرفی شد؛ نخستین بازی استودیوی رمدی در سبک وحشت و بقا نامیده شده است. نسخه اول این بازی، در سال ۲۰۱۰ و برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد و در سال ۲۰۲۱ نیز شاهد عرضه نسخه ریمستر شده آن برای تمامی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی بودیم.

image

 

درباره تاریخ احتمالی انتشار بازی Alan Wake 2 چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران نسخه اول این بازی بودید یا سایر عناوین استودیوی رمدی را به آن ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)