خانهاخبار
آپدیت بعدی پیکسل بادز پرو قابلیت‌های تازه‌ای را به همراه خواهد داشت

آپدیت بعدی پیکسل بادز پرو قابلیت‌های تازه‌ای را به همراه خواهد داشت

شرکت گوگل قصد داشته تا با انتشار یک آپدیت، قابلیت‌های جدیدی را به ایرفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز پرو اضافه کند.
۱۴۰۲/۳/۱

شرکت گوگل که در سال گذشته از ایرفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز پرو رونمایی کرد؛ تا به حال پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوبی از این محصول داشته و در آپدیت‌های اخیر شاهد اضافه شدن یک اکولایزر پنج بانده و همچنین پشتیبانی از اسپیشال آدیو بوده‌ایم. اکنون نیز به گفته خبرگزاری 9to5Google، قابلیت‌های جدیدی به این ایرفون راه خواهند یافت.

image

 

یکی از ویژگی‌های جدیدی که به پیکسل بادز پرو اضافه می‌شود؛ پشتیبانی از Clear Calling است. این ویژگی که در انحصار گوشی‌های پیکسل ۷ و ۷ پرو قرار دارد؛ صدای کاربر را در هنگام مکالمه تلفنی بهبود بخشیده و نویز پس زمینه را نیز حذف می‌کند. متاسفانه، هنوز مشخص نیست که این قابلیت بر روی ایرفون‌ها کار کرده یا برای استفاده از آن، کاربران باید حتما گوشی‌های پیکسل را داشته باشند.

دومین قابلیت جدید پیکسل بادز پرو، «Super Wide Band Speech» نام دارد. این ویژگی احتمالا پهنای باند در حین مکالمات را از ۱۶ کیلوهرتز به ۳۲ کیلوهرتز تغییر داده که در تعامل با قابلیت Clear Calling، موجب خلق تجربه‌ای بهتر در هنگام مکالمه می‌شود.

image

 

پیکسل بادز پرو دارای درایور‌های صوتی ۱۱ میلی متری بوده و از یک پردازنده صدای شش هسته‌ای استفاده می‌کند. این ایرفون‌ها با اسکن ظاهر گوش کاربر، عملکرد سیستم نویز کنسلینگ را بهینه سازی کرده و همانند سایر ایرفون‌های رده بالای بازار، حالت Transparency را نیز به همراه داشته که با استفاده از میکروفون‌ها، صدای محیط را به گوش کاربر می‌رساند.

درباره ویژگی‌های جدید پیکسل بادز پرو چه فکر می‌کنید؟ آیا از ایرفون‌های بی‌سیم گوگل استفاده کرده یا گزینه‌هایی چون گلکسی بادز سامسونگ یا ایرپادز اپل را به آنها ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)