خانهاخبار
سامسونگ از تلویزیون جدید ۹۸ اینچی Mini-LED خود رونمایی کرد!

سامسونگ از تلویزیون جدید ۹۸ اینچی Mini-LED خود رونمایی کرد!

شرکت سامسونگ به تازگی از جدیدترین تلویزیون رده بالای Mini-LED خود به نام Q80Z رونمایی کرده است.
۱۴۰۲/۳/۱

شرکت سامسونگ که بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند و همچنین تلویزیون‌ها را به خود اختصاص داده است؛ ساعاتی پیش از جدیدترین تلویزیون Mini-LED خود رونمایی کرد. این تلویزیون که با شماره مدل Q80Z شناخته می‌شود؛ دارای یک پنل 4K ۹۸ اینچی بوده و پیش خرید کنندگان آن، می‌توانند بین هدایایی چون ساندبار HW-Q99B، تلویزیون ۵۵ اینچی نیو QLED و یا گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۴، یکی را انتخاب کنند.

image

 

Q80Z، بزرگترین تلویزیون QLED سامسونگ محسوب شده و در آن شاهد بهبود‌هایی اساسی به نسبت نسل پیشین هستیم. سامسونگ در این تلویزیون از تکنولوژی کوانتوم ماتریکس پرو استفاده کرده که با استفاده از بک‌لایت Mini-LED، موجب خلق رنگ‌های مشکی عمیق‌تر و همچنین رنگ‌های سفید براق‌تری می‌شود.

سامسونگ Q80Z پردازنده جدیدی را نیز به همراه داشته که با استفاده از هوش مصنوعی، کیفیت محتوا را بهبود بخشیده و رزولوشن آن را آپ-اسکیل می‌کند. این تلویزیون همچنین دارای اسپیکر‌های قدرتمند ۴.۲.۲ کاناله بوده که پشتیبانی از دالبی اتموس و DTS:X را نیز به همراه دارند. متاسفانه، این شرکت اطلاعاتی در مورد نرخ نوسازی پنل این تلویزیون منتشر نکرده است؛ اما با توجه به رده بالا بودن این محصول، احتمالا با یک پنل ۱۲۰ هرتزی طرف خواهیم بود.

image

 

درباره تلویزیون جدید سامسونگ Q80Z چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، تکنولوژی Mini-LED آینده تلویزیون‌های هوشمند بوده یا باور دارید که پنل‌های اولد، کیفیت بهتری دارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین

۱۴۰۲/۳/۲
من فکر میکنم اگه بیاد ایران هدیه هاش جدا گونه فروخته بشن