خانهاخبار
تبلت IQOO پد از طراحی مشابه ویوو پد ۲ بهره خواهد برد

تبلت IQOO پد از طراحی مشابه ویوو پد ۲ بهره خواهد برد

اولین تبلت برند IQOO فردا به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۱

برند IQOO که به شرکت ویوو تعلق دارد از اولین تبلت خود به نام IQOO پد در تاریخ ۲۳ مه مصادف با ۲ خرداد رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر، ویوو تایید کرده است که این تبلت به نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی و تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس مجهز خواهد بود. در این راستا، برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که IQOO پد در واقع همان تبلت ویوو پد ۲ است که تنها از سخت‌افزار متفاوتی برخوردار خواهد بود. حالا اما به تازگی گزارشی در دسترس کاربران قرار گرفته است که این موضوع را تایید می‌کند. 

طبق این گزارش، تصویری واقعی از IQOO پد فاش شده است که آن را در کنار تبلت ویوو پد ۲ نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، هر دوی این تبلت از طراحی مشابه بهره می‌برند و به پلتفرم OriginOS 3 مجهز هستند. به علاوه، ظاهرا تبلت IQOO پد با صفحه کلید و قلم هوشمند ویوو پد ۲ نیز کاملا سازگار است. 

image

تصویر واقعی IQOO پد همچنین کانفیگ‌ رم و حافظه داخلی آن را نیز فاش ساخته است. تبلت جدید برند ویوو با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. با توجه به این که تبلت‌های ویوو از درگاه کارت حافظه microSD بی‌بهره هستند، احتمالا IQOO پد نیز از قابلیت افزایش حافظه داخلی پشتیبانی نخواهد کرد. 

شایان ذکر است منبع تغذیه IQOO پد باتری حجیم ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ باسیم ۴۴ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی ویوو پد ۲ با قیمت ۵۰۰ دلاری روانه بازار شده است ولی انتظار می‌رود IQOO پد با قیمت کمتری عرضه شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)