خانهاخبار
شیائومی رسما زمان عرضه CIVI 3 را تایید کرد

شیائومی رسما زمان عرضه CIVI 3 را تایید کرد

گوشی جدید برند شیائومی با طراحی دو رنگ و تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا همراه خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۱

برند شیائومی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که نسل جدید سری CIVI موسوم به CIVI 3 در تاریخ ۲۵ مه مصادف با ۴ خرداد معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند با تمرکز ویژه بر طراحی جذاب و عملکرد سخت‌افزاری قدرتمند توسعه داده شده است. در این راستا، غول فناوری چینی اخیرا تایید کرد که شیائومی CIVI 3‌ به تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا مجهز خواهد بود که نسخه اورکلاک شده تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ محسوب می‌شود.

image

امروز نیز شیائومی با به اشتراک‌گذاری تیزری از طراحی پنل پشتی شیائومی CIVI 3 پرده‌برداری کرد. همانطور که در این تیزر مشخص است، گوشی جدید شیائومی از طراحی دو رنگ و ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد. در مقایسه با نسل قبلی،‌ طراحی ماژول دوربین شیائومی CIVI 3 به طور کامل عوض شده است. به علاوه، به نظر می‌رسد پنل پشتی شیائومی CIVI 3 میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود. 

مشخصات فنی شیائومی CIVI 3

براساس گزارش‌های قبلی، شیائومی CIVI 3 به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود که در خود سنسور اثرانگشت را جای می‌دهد. در کنار تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا، گوشی شیائومی از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره خواهد برد. در این راستا، انتظار می‌رود شیائومی CIVI 3‌ در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود. انرژی موردنیاز سخت‌افزار این گوشی از طریق باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که ناچ کپسولی‌شکل نمایشگر شیائومی CIVI 3 در خود دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی و فوق عریض جای خواهد داد. از آن سو، دوربین اصلی دستگاه نیز سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی خواهد بود که با لرزشگیر اپتیکال همراه می‌شود. نرم‌افزار شیائومی CIVI 3 نیز اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MIUI 14 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)