خانهاخبار
سونی قصد عرضه یک گوشی تاشوی صدفی را دارد!

سونی قصد عرضه یک گوشی تاشوی صدفی را دارد!

در امروز شاهد انتشار شایعات جدیدی هستیم که خبر از برنامه‌های شرکت سونی برای عرضه یک گوشی تاشوی صدفی می‌دهند.
۱۴۰۲/۲/۳۱

به تازگی شاهد انتشار گزارشی توسط یکی از خبرگزاری‌های ژاپنی هستیم که به احتمال عرضه یک تاشوی صدفی توسط سونی اشاره می‌کند. این گوشی احتمالا عضوی از سری محبوب کامپت این شرکت است که از سال ۲۰۱۸، خبری از معرفی پرچمدار جدیدی در این سری نبود.

image

 

به ادعای خبرگزاری «سوماهو دایجست»، گوشی تاشو سونی شباهت زیادی به سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ دارد؛ البته، این گوشی فاقد نمایشگر بیرونی بوده که تعهد سونی به طراحی یک محصول سبک و جمع و جور را نشان می‌دهد. در صورت حقیقت داشتن این شایعات، به نظر رسیده که سونی نیز قصد داشته تا همانند شرکت‌هایی چون سامسونگ، گوگل، شیائومی، موتورولا و اوپو، به جمع سازندگان گوشی‌های تاشو بپیوندد.

به عقیده برخی از منابع، این گوشی با نام اکسپریا فولد روانه بازار شده و دارای چیپستی در رده پرچمدار با عملکرد بسیار خوب در زمینه گیمینگ خواهد بود. با توجه به پیشتازی سونی در بازار کنسول‌های بازی، این امر چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد؛ البته باید گفت که گوشی‌های تاشوی صدفی به دلیل طراحی خاص خود، عمدتا به اندازه پرچمداران عادی قدرتمند نیستند.

image

 

متاسفانه، هنوز جزئياتی درباره مشخصات سخت افزاری این گوشی یا زمان معرفی آن در دسترس نیست؛ اما با توجه به گمانه زنی‌های فعلی، به نظر آمده که با محصول جذابی روبرو خواهیم شد. بازار گوشی‌های هوشمند، در آستانه تغییر بوده و محبوبیت اخیر گوشی‌های تاشو، مهر تاییدی بر این امر محسوب می‌شود. بنابراین، برند‌هایی چون سونی که در بخش موبایل با مشکلاتی چون فروش پایین روبرو هستند؛ باید سریعا برای ورود به این بازار و کسب سهمی از آن اقدام کنند.

در حال حاضر، شاید تنها شرکت‌هایی که هنوز به بازار گوشی‌های تاشو وارد نشده‌اند؛ اپل و سونی باشند. شرکت اپل به رسم همیشه، رویکردی محافظه کارانه داشته و سعی دارد تا از تکنولوژی‌های جواب پس داده در محصولات خود استفاده کند؛ اما سونی به واسطه خلاقیت و نوآوری خود شناخته شده است و به احتمال زیاد، در آینده نزدیک شاهد معرفی نخستین گوشی تاشو این شرکت خواهیم بود.

image

 

درباره احتمال معرفی یک گوشی تاشو توسط سونی چه فکر می‌کنید؟ آیا این محصول خواهد توانست تا کسب و کار شکست خورده گوشی‌های هوشمند این شرکت را نجات دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)