خانهاخبار
ایرانسل باز هم سرآمد روابط عمومی دیجیتال ایران شد

ایرانسل باز هم سرآمد روابط عمومی دیجیتال ایران شد

دهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران»، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» را به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این جشنواره، همچنین نشان ویژه «ستاره ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» را دریافت کرد.
۱۴۰۲/۲/۳۱

image

 

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، صبح  شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، همزمان با هفته روابط‌عمومی، مراسم پایانی دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط‌عمومی، با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی و نیز قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA)، در سالن همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات برگزار شد.

در این جشنواره، با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد»، به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیر مجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همچنین ایرانسل به دلیل توفیقات در حوزه ارتباطات الکترونیکی و شبکه‌ای و سرآمدی در روابط عمومی دیجیتال، موفق شد برای سومین سال متوالی، نشان ویژه «روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» ایران را دریافت کند.

در این مراسم، پیام دکتر آنه گرت آبارزوا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رئیس IPRA، روابط عمومی را «یک شیوه مدیریت تصمیم‌گیری» دانست که وظیفه ایجاد روابط و منافع بین سازمان‌ها و مخاطبان آنها را بر اساس ارسال اطلاعات، از طریق روش‌های ارتباطی اخلاقی و قابل اعتماد بر عهده دارد.

در ادامه این پیام، تأکید شده است: تحقق تعریف فوق که مؤکد بر عناصر «تصمیم‌گیری»، «ایجاد روابط دو سویه سودمند»، «اطلاع‌رسانی» و «اخلاق» است، زمانی ممکن می‌شود که روابط عمومی در شکل و شمایل «مدیریت ارتباطات» نقش‌آفرینی کند و در غیر این صورت، به جایگاه «مجری ارتباطات» تنزل می‌یابد و نمی‌تواند به جایگاه مورد نظر این حرفه دست یابد.

در بخش معرفی برگزیدگان دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی، نشان ویژه ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد، به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیر مجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.

در متن این لوح، خطاب به مدیرعامل ایرانسل آمده است: نظر به اینکه بر اساس رأی هیئت داوران و با عنایت به بررسی‌های انجام گرفته، شخصیت ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین‌کننده در بهبود ارتباط با ذی‌نفعان و نگاه تعالی‌جویانه حضرت‌عالی به حوزه ارتباطات، روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، همیشه بارز، مؤثر و کارساز بوده و از طرف دیگر، روابط عمومی زیر مجموعه جناب‌عالی، همواره از حمایت‌های فکری و عملی حضرت‌عالی بهره‌مند بوده و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» به آن مدیر ارشد فرهیخته اعطا می‌شود.

در این جشنواره، همچنین با عنایت به رأی هیئت داوران و درخشش روابط عمومی ایرانسل در عرصه‌های مختلف و کسب شایستگی لازم، به دلیل توفیقات در حوزه ارتباطات الکترونیکی و شبکه‌ای و سرآمدی در روابط عمومی دیجیتال، نشان ویژه «روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» ایران در سال ۱۴۰۱، برای سومین سال متوالی، به دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل اعطا شد.

روابط‌عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران»، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی، پاسخگویی به رسانه‌ها و مدیریت ارتباط با ذی‌نفعان را بیش از پیش تقویت کند و اهداف ایرانسل در کمک به ایجاد زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت‌های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)