خانهاخبار
موتورولا ریزر ۴۰ اولترا احتمالا با قیمت ۱۰۰۰ دلاری عرضه خواهد شد

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا احتمالا با قیمت ۱۰۰۰ دلاری عرضه خواهد شد

گوشی تاشو جدید موتورولا به ارزان‌ترین مدل تاریخ سری موتو ریزر بدل خواهد شد!
۱۴۰۲/۲/۳۰

همانطور که شایعات مختلف فاش کرده‌اند، نسل جدید گوشی‌های موتورولا موسوم به موتو ریزر ۴۰ اولتر یک دستگاه پرمیوم خواهد بود که از مشخصات فنی قابل توجه مانند تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و نمایشگر کاور ۳٫۵ اینچی بهره می‌برد. با این وجود، به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند این گوشی تاشو به ارزان‌ترین مدل سری تاریخ ریزر تبدیل خواهد شد. 

براساس این گزارش که توسط وبسایت 91Mobiles به اشتراک گذاشته شده است، موتورولا ریزر ۴۰ اولترا با قیمت ۱۰۰۰ دلاری روانه بازار خواهد شد. متأسفانه این وبسایت در گزارش خود جزئیات قیمتی مدل مقرون به صرفه موتو ریزر ۴۰ را اعلام نکرده است ولی با توجه به برچسب قیمتی مدل پرمیوم، انتظار می‌رود موتو ریزر ۴۰ با قیمت کاملا رقابتی عرضه شود. 

image

برای مقایسه، نسل اول موتورولا ریزر با قیمت ۱۵۰۰ دلاری معرفی شد و پس از آن، مدل ریزر 5G با برچسب قیمتی ۱۳۹۹ دلاری روانه بازار شد. البته استراتژی کاهش قیمت قبلا نیز برای گوشی‌های تاشو سری فلیپ سامسونگ نیز پیاده‌سازی شده بود. برای یادآوری، سامسونگ اولین نسل گلکسی زد فلیپ را با قیمت ۱۳۸۰ دلاری عرضه کرد در حالی که گلکسی زد فلیپ ۴ با برچسب قیمتی ۹۹۹ دلاری در اختیار کاربران قرار گرفت.

شایان ذکر است در خبری دیگر، افشاگری برجسته به نام ایوان بلس ادعا کرده است که گوشی تاشو موتورولا با نام موتو ریزر پلاس روانه بازار آمریکای شمالی خواهد شد و نام موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نیز به دیگر بازارها اختصاص خواهد یافت. به علاوه، این افشاگر اذعان داشته است که نمایشگر کاور این گوشی قادر است برنامه‌ها را به صورت تمام صفحه اجرا کند و صفحه کلید نیز در آن به صورت کامل نمایش داده خواهد شد. 

image

در نهایت باید اشاره کرد گوشی‌های تاشو موتورولا در تاریخ ۱ ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد معرفی خواهد شد. موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نمایشگر داخلی ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. سیستم دوربین این گوشی شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود که با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)