خانهاخبار
اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای آیفون و آیپد عرضه شد

اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای آیفون و آیپد عرضه شد

شرکت OpenAI سرانجام برنامه رسمی ChatGPT را برای آیفون و آیپد ارایه کرده است که این موضوع موجب می‌شود کاربران نه تنها از استفاده از برنامه‌های شخص ثالث بی‌نیاز شوند، بلکه در معرض کلاهبرداری هم قرار نگیرند.
۱۴۰۲/۲/۲۹

OpenAI امروز از راه‌اندازی برنامه رسمی ChatGPT برای آیفون و آیپد خبر داده است. پیش‌تر اگر قصد داشتید که از ChatGPT استفاده کنید، یا باید از وب سایت آن استفاده می‌کردید یا سر و کارتان با انواع و اقسام برنامه‌های شخص ثالث بود که هرکدام مشکلاتی داشتند و حتی احتمال کلاهبرداری در آنها هم بسیار زیاد بود. اما حالا نسخه قانونی که امروز منتشر شده، به کابران راهی امن برای دسترسی و استفاده از ChatGPT ارایه می‌دهد.

image

 

ChatGPT یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی است که از هوش مصنوعی مولد برای پاسخ دادن به سوالات و ارایه مشاوره در مورد موضوعات مختلف استفاده می‌کند. OpenAI می‌گوید که ChatGPT می‌تواند به تمامی موارد زیر کمک کند:

  • پاسخ‌های فوری: بدون بررسی منابع یا نتایج متعدد، اطلاعات دقیقی دریافت کنید
  • توصیه‌های متناسب با شرایط شما: در مورد آشپزی، برنامه‌های سفر، ایجاد پیام‌های متفکرانه و هرآنچه که فکرش را کنید، می‌توانید راهنمایی بگیرید
  • الهام‌بخش خلاق: می‌توانید با استفاده از این سرویس ایده‌هایی برای کادو دادن بیابید، طرح‌های کلی در هر زمینه ایجاد کنید و یا یک شعر بنویسید
  • ورودی حرفه‌ای: بهره‌وری را با بازخورد ایده، خلاصه‌سازی یادداشت‌ها و کمک به موضوع فنی افزایش دهید
  • فرصت‌های یادگیری: زبان‌های جدید، تاریخ مدرن و موارد دیگر را با سرعت دلخواه خود کاوش کنید

نکته مثبت در سرویس ChatGPT این است که تاریخچه بین دستگاه‌ها در آن سینک می‌شود، بنابراین می‌توانید تعاملات ChatGPT خود را هم در وب و هم در دستگاه‌های iOS مشاهده کنید و این سیستم تشخیص گفتار Whisper را یکپارچه می‌کند.

در حال حاضر ChatGPT برای iOS محدود به آمریکا است، اما OpenAI قصد دارد آن را در هفته‌های آینده به کشورهای دیگر هم بیاورد. این شرکت می‌گوید که ویژگی‌ها و ایمنی اپلیکیشن مذکور بر اساس بازخورد کاربران در گذر زمان به طور مستمر بهبود خواهد یافت.

استفاده برنامه ChatGPT رایگان است، اما هزینه اگر بخواهید از سرویس ChatGPT Plus استفاده کنید، باید ۱۹٫۹۹ دلار در ماه پرداخت کنید. این همان مبلغی است که این سرویس از طریق وب در دسترس است و با داشتن سرویس پلاس ChatGPT در دسترس بودن حتی زمانی که تقاضا زیاد است، زمان پاسخگویی سریع‌تر و دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌های جدید مانند GPT-4 برای شما میسر خواهد بود.

لازم به ذکر است که برای استفاده از اپلیکیشن ChatGPT، یک اکانت OpenAI مورد نیاز است و از امروز شما می‌توانید این اپلیکیشن جدید را به طور مستقیم از اپ استور دانلود و نصب کنید و از مزایای بسیار آن بهره ببرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)