خانهاخبار
مشخصات فنی احتمالی اوپو فایند N3 فاش شد

مشخصات فنی احتمالی اوپو فایند N3 فاش شد

نسل جدید گوشی تاشو اوپو برای اولین بار در سری فایند N با تراشه اسنپدراگون کوالکام همراه خواهد شد.
۱۴۰۲/۲/۳۰

تا به امروز، گوشی‌های تاشو پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته‌اند که خبر از آینده‌ای روشن برای این بازار می‌دهد. در چند سال گذشته، سامسونگ به برند اول بازار محصولات تاشو بدل شده است ولی شرکت‌های چینی مانند هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی نیز گوشی‌های تاشو مختلفی را در دسترس کاربران قرار داده‌اند و جایگاه خود را در این بازار محکم‌تر از قبل کرده‌اند. برای مثال، سری اوپو فایند N یکی از سری گوشی‌های تاشو بازار است که از مشخصات فنی قابل توجه و طراحی جذاب بهره می‌برند. 

در حالی که هنوز از عمر گوشی تاشو اوپو فایند N2 یکسال هم نگذشته است، گزارشی تازه به افشای مشخصات فنی نسل جدید این گوشی موسوم به اوپو فایند N3 پرداخته است. این گزارش توسط افشاگری برجسته به نام Yogesh Brar و با همکاری وبسایت 91Mobiles منتشر شده است.

image

اوپو فایند N2

برجسته‌ترین ویژگی اوپو فایند N3 سخت‌افزار آن خواهد بود چرا که با یک غافلگیری بزرگ همراه شده است. در این راستا، شایعه شده است که برای اولین سری فایند N، گوشی تاشو جدید اوپو به تراشه‌ای از شرکت کوالکام مجهز خواهد بود. مطابق انتظار، اوپو فایند N3 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد. به علاوه، اوپو فایند N3 احتمالا با کانفیگ حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار خواهد شد. 

اوپو فایند N3 از نمایشگر داخلی ۸ اینچی و نمایشگر کاور ۶٫۵ اینچی برخوردار خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین سه‌گانه پرچمدار تاشو اوپو شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود. 

شایان ذکر است با توجه به مشخصات فنی اوپو فایند N3، به نظر می‌رسد گوشی تاشو وان پلاس V فولد به عنوان نسخه ری‌برند شده گوشی تاشو اوپو عرضه خواهد شد چرا که هر دوی این محصولات از مشخصات فنی مشابه بهره می‌برند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)