خانهاخبار
هواوی میت پد ایر با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ رسما معرفی شد

هواوی میت پد ایر با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ رسما معرفی شد

تبلت جدید سری میت پد هواوی با قیمت ۴۰۰ دلاری امروز برای بازار چین معرفی شد.
۱۴۰۲/۲/۲۹

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، هواوی امروز از تبلت جدیدی به نام میت پد ایر رونمایی کرد که محصولی بالارده با سخت‌افزاری قدیمی محسوب می‌شود. علی‌رغم عرضه تراشه‌های قدرتمند و جدیدی مانند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و نسل دو، هواوی برای میت پد ایر به سراغ تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ رفته است. البته این تراشه در عین قدیمی بودن از قدرت پردازشی بالایی بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ از هسته اصلی کورتکس X1، هسته‌های پردازشی کورتکس A78 و هسته‌های کم مصرف کورتکس A55 برخوردار است. 

image

پنل جلویی میت پد ایر میزبان نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی IPS با تراکم پیکسلی 291ppi است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. نسبت نمایشگر به بدنه تبلت هواوی نیز برابر با ۸۷ درصد است که ظاهر زیبایی به دستگاه بخشیده است. دیگر ویژگی برجسته نمایشگر میت پد ایر نرخ نوسازی متغیر آن است که بین بازه ۳۰ تا ۱۴۴ هرتز قرار دارد. در این راستا، این تبلت قادر است تجربه روانی از کار با نمایشگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

image

سیستم دوربین هواوی میت پد ایر شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی می‌شود که برای برقراری تماس ویدئویی کافی به نظر می‌رسد. انرژی موردنیاز دستگاه توسط باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ باسیم ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی هواوی میت پد ایر می‌توان چهار میکروفون، اسپیکر چهارگانه و پشتیبانی از قلم هوشمند و صفحه کلید را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که تبلت هواوی میت پد ایر در حال حاضر تنها برای بازار چین عرضه شده است و در کانفیگ پایه رم ۸ گیگابایتی / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۸۸۹ یوآن (۴۱۱ دلار) به فروش می‌رسد. از آن سو، کانفیگ قدرتمند رم ۱۲ گیگابایتی / حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی با برچسب قیمتی ۴۴۹۹ یوآن (۶۴۰ دلار)‌ روانه بازار می‌شود. متأسفانه قلم هوشمند و صفحه کلید همراه با تبلت عرضه نمی‌شود و کاربر باید به طور جداگانه این لوازم جانبی را خریدای کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)