خانهاخبار
شیائومی سیوی ۳ چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ الترا را به همراه خواهد داشت

شیائومی سیوی ۳ چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ الترا را به همراه خواهد داشت

شرکت شیائومی اخیرا تیزری از گوشی سیوی ۳ را منتشر کرده که استفاده از چیپست دیمنسیتی ۸۲۰۰ الترا در این محصول را تایید می‌کند.
۱۴۰۲/۲/۲۸

شرکت شیائومی قصد داشته تا در آینده نزدیک، عضو جدیدی را به سری گوشی‌های سیوی خود اضافه کند. این شرکت در امروز تیزری از این محصول را منتشر کرده که استفاده از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ الترا در شیائومی سیوی ۳ را تایید می‌کند. این چیپست، نسخه‌ای اورکلاک شده از چیپست دیمنسیتی ۸۲۰۰ بوده که در ماه دسامبر ۲۰۲۲، شاهد معرفی آن بودیم.

image

 

شیائومی همچنین پردازشگر عکس به کار رفته در این گوشی را تقویت کرده که به ادعای این شرکت، موجب افزایش سرعت شاتر و همچنین کاهش مصرف باتری در اپلیکیشن شده است. شیائومی همچنین ۳۰ قابلیت جدید مربوط به ضبط ویدیو را به سیوی ۳ اضافه کرده که جزئیات آنها، در آینده منتشر خواهد شد.

با استناد به شایعات پیشین، شیائومی سیوی ۳ دارای نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. همانند نسل پیشین، این گوشی نیز دارای دوربین‌های سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی بوده و برای دوربین اصلی، شاهد استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX800 هستیم. این گوشی احتمالا دارای یک باتری ۴٫۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود.

image

 

درباره چیپست به کار رفته در شیائومی سیوی ۳ و سایر مشخصات احتمالی این گوشی چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)