خانهاخبار
گوشی HTC U23 Pro رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۷ نسل یک و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

گوشی HTC U23 Pro رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۷ نسل یک و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

نماینده جدید HTC با مشخصات فنی قابل توجه و سازگاری با هدست واقعیت ترکیبی VIVE از راه رسید.
۱۴۰۲/۲/۲۸

اوایل ماه جاری میلادی برند HTC اعلام کرد که قصد دارد به زودی از یک گوشی جدید رونمایی کند که مبتنی بر پلتفرم VIVERSE خواهد بود. این گوشی موردانتظار که U23 Pro نام دارد امروز از راه رسید و قرار است نماینده جدید این برند تایوانی در رده گوشی‌های میان‌رده پرمیوم باشد. 

طبق اعلام رسمی HTC، گوشی U23 Pro از نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. برای مقاومت بیشتر، این نمایشگر به محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده است. نمایشگر U23 Pro‌ همچنین در خود ناچ حفره دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را جای داده است. 

در پنل پشتی HTC U23 Pro شاهد دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم که در ماژول مستطیلی‌شکل قرار گرفته است. قلب تپنده گوشی جدید HTC تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک است که با دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و یک مدل حافظه رم ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی U23 Pro به راحتی قابل افزایش خواهد بود. 

میان‌رده جدید HTC به طور پیشفرض با برنامه اختصاصی VIVERSE عرضه خواهد شد و با هدست واقعیت ترکیبی VIVE XR Elite سازگار است. انرژی موردنیاز U23 Pro از طریق باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ باسیم ۳۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. HTC برای این گوشی شارژ معکوس را نیز تدارک دیده است. در بخش اتصالات، گوشی HTC از شبکه 5G‌ و وای‌فای ۶ بهره می‌برد و با جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون همراه شده است. نرم‌افزار دستگاه نیز اندروید ۱۳ خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که U23 Pro در دو کانفیگ رم ۸ گیگابایتی / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب با برچسب قیمتی ۵۵۰ دلاری و ۵۸۵ دلاری به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهسا امینی

۱۴۰۲/۲/۳۰
برند اچ تی سی بسیار بسیار با کیفیت و روانه