خانهاخبار
بخشی از مشخصات فنی وان پلاس فولد احتمالا مشابه گوشی تاشو بعدی اوپو خواهد بود

بخشی از مشخصات فنی وان پلاس فولد احتمالا مشابه گوشی تاشو بعدی اوپو خواهد بود

برند وان پلاس امسال دو گوشی تاشو روانه بازار خواهد کرد که شامل دو مدل فولد و فلیپ می‌شود.
۱۴۰۲/۲/۲۸

وان پلاس چندی پیش رسما اعلام کرد که در حال توسعه یک گوشی تاشو با نام وان پلاس فولد است که در طی سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات چندانی پیرامون اولین گوشی تاشو وان پلاس منتشر نشده است و برخی شایعات پراکنده بخشی از مشخصات فنی این دستگاه موردانتظار را فاش کرده‌اند. حالا اما به تازگی گزارشی در دسترس کاربران قرار گرفته است که جزئیات تازه‌ای از وان پلاس فولد را مشخص می‌کند. 

طبق گزارش وبسایت 91Mobiles، افشاگری به نام Yogesh Brar برخی از اطلاعات مرتبط به وان پلاس فولد را در اختیار این وبسایت قرار داده است. در این راستا، این افشاگر ادعا می‌کند که گوشی تاشو وان پلاس از زبان طراحی محصولات تاشو برند اوپو بهره خواهد برد. البته وان پلاس فولد ویژگی‌های طراحی خود را از گوشی تاشو آینده اوپو یعنی اوپو فایند N3 وام خواهد گرفت. 

image

براساس گفته‌های Yogesh Brar، وان پلاس فولد از دوربین‌های مشابه اوپو فایند X6 برخوردار خواهد بود. برای یادآوری، پرچمدار برند اوپو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط شرکت هسل‌بلاد بهینه شده است. به علاوه، ظاهرا وان پلاس امسال دو گوشی تاشو را معرفی خواهد کرد که شامل دو مدل فولد و فلیپ می‌شود. با توجه به این موضوع، این دو گوشی احتمالا با نام‌های وان پلاس V فولد و وان پلاس V‌ فلیپ عرضه خواهند شد. 

گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که گوشی تاشو وان پلاس از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن تصویر 2K بهره خواهد برد. به علاوه، منبع تغذیه این دستگاه تاشو باتری ۴۸۰۵ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که اندکی حجیم‌تر از باتری گلکسی زد فولد ۴ است. انتظار می‌رود وان پلاس فولد در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)