خانهاخبار
ردمی بوک ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پردازنده رپتور لیک اینتل مجهز خواهد بود

ردمی بوک ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پردازنده رپتور لیک اینتل مجهز خواهد بود

نسل جدید لپتاپ شیائومی در تاریخ ۱ خرداد معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۲/۲۸

شیائومی قصد دارد به زودی از لپتاپ جدیدی رونمایی کند که تحت برند ردمی و با نام تجاری ردمی بوک ۱۴ روانه بازار خواهد شد. مطابق سنت همیشگی شیائومی، قبل از رونمایی ردمی بوک ۱۴ تیزرهای مختلفی از این دستگاه در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است که طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کند. در این تیزرها به جزئیات فنی نمایشگر، پردازنده و طراحی آن پرداخته شده است. 

براساس تیزرهای رسمی شیائومی، ردمی بوک ۱۴ به نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن تصویر 2.8K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. این نمایشگر همچنین از نسبت تصویر ۱۶:۱۰، فناوری دالبی ویژن، تنظیم نور DC پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی ادعا کرده است که نمایش رنگ‌ها در ردمی بوک ۱۴ بسیار دقیق خواهد بود و این دستگاه به محصولی ایده‌آل برای طراحان گرافیک بدل خواهد شد. 

قلب تپنده ردمی بوک ۱۴ پردازنده نسل ۱۳ سری اینتل Core H خواهد بود که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی PCIe 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته دست کاربر برای افزایش حافظه داخلی باز خواهد بود چرا که شیائومی برای ردمی بوک ۱۴ دو محفظه حافظه M.2 تدارک دیده است. 

در بخش اتصالات، ردمی بوک ۱۴ به سه درگاه USB Type-A و یک درگاه USB Type-C مجهز خواهد بود که شارژ دستگاه نیز از طریق همین پورت انجام می‌شود. خوشبختانه درگاه HDMI نیز در ردمی بوک ۱۴ وجود خواهد داشت. توان شارژ لپتاپ شیائومی نیز برابر با ۴۵ وات خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی بوک ۱۴ در تاریخ ۲۲ مه مصادف با ۱ خرداد برای بازار چین عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هنوز اطلاعات دقیقی پیرامون عرضه جهانی این لپتاپ وجود ندارد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)