خانهاخبار
زمان رونمایی مدل‌های جدید سری ریزر رسما تایید شد

زمان رونمایی مدل‌های جدید سری ریزر رسما تایید شد

نسل جدید گوشی‌های تاشو موتورولا شامل دو مدل ریزر ۴۰ اولترا و ریزر ۴۰ خواهد بود که مدل‌های پرمیوم و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند.
۱۴۰۲/۲/۲۷

برند موتورولا امروز با به اشتراک‌گذاری تیزری در شبکه اجتماعی توئیتر رسما زمان رونمایی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود را اعلام کرد. در این راستا، گوشی‌های تاشو موتورولا در تاریخ ۱ ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد معرفی خواهند شد. 

در تیزری که موتورولا منتشر کرده است، دو گوشی تاشو را در پس‌زمینه مشاهده می‌کنیم که یکی از آن‌ها گوشی پرمیوم موتورولا ریزر ۴۰ اولترا است که با مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر کاور بزرگ و تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک عرضه می‌شود. گوشی دیگر موتورولا ریزر ۴۰ است که با برچسب قیمتی پایین‌تری در مقایسه با برادر بزرگ‌تر خود به فروش می‌رسد و البته از نمایشگر کاور کوچک‌تری نیز برخوردار خواهد بود. 

image

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا

شایان ذکر است موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از نمایشگر داخلی ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. این گوشی پرمیوم خوشبختانه در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگاباتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. نمایشگر کاور دستگاه نیز ابعادی مربعی‌شکل خواهد داشت که از رزولوشن تصویر ۱۰۵۶ در ۱۰۶۶ پشتیبانی می‌کند. 

image

موتورولا ریزر ۴۰

منبع تغذیه موتو ریزر ۴۰ اولترا باتری ۳۶۴۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۳۳ واتی برخوردار است. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت که در ناچ حفره نمایشگر داخلی جای می‌گیرد. پنل پشتی گوشی تاشو موتورولا میزبان سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)