خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری هواوی میت‌بوک ای ۲۰۲۳ پیش از معرفی آن فاش شدند

مشخصات سخت افزاری هواوی میت‌بوک ای ۲۰۲۳ پیش از معرفی آن فاش شدند

در امروز شاهد افشای مشخصات سخت افزاری لپ‌تاپ هایبرد جدید هواوی، یا همان میت‌بوک ای ۲۰۲۳ هستیم.
۱۴۰۲/۲/۲۳

شرکت هواوی که دیگر اوضاع جالبی در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد؛ تمرکز خاصی روی گسترش محصولات خود پیدا کرده و در هفته اخیر، شاهد معرفی لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت با نام‌های میت‌بوک X پرو و میت‌بوک 16S طی رویدادی در کشور آلمان بودیم. اکنون نیز مشخصات سخت افزاری لپ‌تاپ هایبرد جدید این شرکت یا همان میت‌بوک E ۲۰۲۳، به طور کامل فاش شده‌اند.

image

 

هواوی میت‌بوک E ۲۰۲۳ که نسل پیشین آن در سال ۲۰۲۱ معرفی شد؛ لپ‌تاپ هایبردی جدید این شرکت بوده و قرار است تا در روز ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت)، شاهد رونمایی از آن باشیم. طراحی این محصول، شباهت زیادی به نسل پیشین داشته؛ اما از نظر قدرت سخت افزاری، محصول جدید هواوی بسیار بهتر به نظر می‌رسد.

این لپ‌تاپ حدودا ۵۰ درصد قدرتمند‌تر از نسل پیشین عمل کرده که دلیل اصلی آن، استفاده از چیپست اینتل Core i7-1260U در کنار یک سیستم خنک‌ کننده بهبود یافته است. میت‌بوک E ۲۰۲۳ در دو نسخه روانه بازار شده که یکی از آنها، دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بوده و دیگری، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را به همراه دارد.

image

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول هایبرد، کیبورد قابل جداسازی آن بوده که دارای یک باتری اختصاصی است. استفاده از باتری اختصاصی برای کیبورد، حرکت جالبی بوده و عمر باتری لپ‌تاپ را نیز بهبود می‌بخشد. در بخش پورت‌ها، میت‌بوک E ۲۰۲۳ دارای دو پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ بوده که امکان انتقال سریع دیتا و شارژ کردن سایر محصولات را فراهم می‌کند.

نمایشگر ۱۲.۶ اینچی این لپ‌تاپ هایبرد، از نوع اولد بوده و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است؛ اما درباره رزولوشن آن اطلاعاتی در دست نداریم. این محصول برخی از ویژگی‌های اختصاصی سیستم عامل HarmonyOS را نیز به همراه خواهد داشت.

image

 

نسل پیشین این محصول که دارای پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل و نمایشگر ۱۲.۶ اینچی اولد بود؛ با قیمت ۵٫۹۹۹ یوآن به فروش می‌رسید؛ اما گفته شده که به دلیل تورم در سطح جهانی و افزایش هزینه‌های تولید، هواوی میت‌بوک E ۲۰۲۳ با قیمت بالاتری روانه بازار می‌شود.

درباره لپ‌تاپ هایبرد جدید شرکت هواوی چه فکر می‌کنید؟ آیا هواوی خواهد توانست تا با تولید محصولاتی به غیر از گوشی‌های هوشمند، بار دیگر جایگاه خود را به دست آورد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)