خانهاخبار
رندرهای موتورولا ریزر ۴۰ طراحی کامل آن را نشان می‌دهند

رندرهای موتورولا ریزر ۴۰ طراحی کامل آن را نشان می‌دهند

موتو ریزر ۴۰ که نسخه استاندارد سری گوشی‌های تاشو موتورولا محسوب می‌شود از دوربین دوگانه و زبان طراحی مشابه نسل قبلی بهره می‌برد.
۱۴۰۲/۲/۲۰

همانطور که می‌دانیم، موتورولا قصد دارد به زودی از دو گوشی تاشو جدید به نام‌های موتورولا ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا رونمایی کند. تا به امروز، اکثر شایعات به افشای مشخصات فنی نسخه پرمیوم سری یعنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا پرداخته‌اند در حالی که اطلاعات اندکی پیرامون نسخه استاندارد سری در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالا اما به تازگی گزارشی جدید رندرهای رسمی موتورولا ریزر ۴۰ را فاش ساخته‌اند که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند. 

image

رندرهای  موتورولا ریزر ۴۰ توسط وبسایت MySmartPrice‌ به اشتراک گذاشته است و به نظر تصاویر رسمی این گوشی محسوب می‌شوند. با نگاهی اجمالی به این تصاویر می‌توان متوجه شد که گوشی تاشو موتورولا از طراحی مشابه‌ نسل قبلی گوشی‌های تاشو این برند و یا حتی گلکسی زد فولد ۴ بهره خواهد برد. 

image

براساس آنچه در رندرهای موتورولا ریزر ۴۰ مشخص است، نمایشگر داخلی گوشی تاشو موتورولا از ناچ حفره دوربین سلفی برخوردار خواهد بود. به علاوه، دیگر ویژگی طراحی این گوشی حاشیه‌های نسبتا اندک نمایشگر آن است که ظاهر دستگاه را زیبا ساخته‌اند. از آن سو، در پنل پشتی موتورولا ریزر۴۰ نمایشگر خارجی کوچک‌ قرار گرفته است که اطلاعاتی مانند زمان و نوتیفیکیشن‌ها را نمایش خواهد داد. در کنار نمایشگر ثانویه این دستگاه، دوربین دوگانه و فلاش LED جای گرفته است. 

image

شایان ذکر است که طبق این تصاویر، رنگ‌بندی موتورولا ریزر ۴۰ شامل سه رنگ سبز زیتونی، بنفش و کرمی خواهد بود. به نظر می‌رسد جنس پنل پشتی موتورولا ریزر ۴۰ از جنس چرم مصنوعی خواهد بود که حس کار با دستگاهی پرمیوم را به کاربر القا خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که در این گزارش متأسفانه اشاره‌ای به مشخصات فنی موتورولا ریزر ۴۰ نشده است و تنها رندرهای آن فاش شده است. با این وجود، انتظار می‌رود در طی هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)