خانهاخبار
هواوی واچ ۴ و هواوی واچ ۴ پرو رسما رونمایی شدند

هواوی واچ ۴ و هواوی واچ ۴ پرو رسما رونمایی شدند

نسل جدید ساعت‌های هواوی با قابلیت‌های متنوع سلامتی برای بازار جهانی معرفی شدند.
۱۴۰۲/۲/۲۰

هواوی امروز با برگزاری رویدادی بزرگ در شهر مونیخ آلمان نحوه عرضه و برچسب قیمتی سری پرچمدار هواوی P60 و گوشی تاشو هواوی میت X3‌ را اعلام کرد. به علاوه، این برند چینی در طی این رویداد از نسل جدید‌ ساعت‌های هوشمند خود موسوم به هواوی واچ ۴ و هواوی واچ ۴ پرو نیز رونمایی کرد که در ادامه مطلب به معرفی مشخصات فنی آن‌ها خواهیم پرداخت. 

هواوی واچ ۴ با بند مشکی / هواوی واچ ۴ پرو با بند تیتانیومی / هواوی واچ ۴ پرو با بند چرمی

هواوی واچ ۴ پرو از نمایشگر امولد ۱٫۵ اینچی با فناوری LTPO بهره می‌برد که توسط شیشه سفایر محافظت می‌شود. قاب ۴۸ میلی‌متری این ساعت پرمیوم از آلیاژ تیتانیوم TC4 ساخته شده است که هواوی ادعا می‌کند تا سه برابر مقاوم‌تر از تیتانیوم معمولی است. از آن سو، هواوی واچ ۴ نیز از بدنه فولاد ضد زنگ با اندازه ۴۶ میلی‌متری برخوردار است. هر دوی این ساعت‌ها از واچ‌فیس‌های متنوع و قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کنند. 

image

هواوی واچ ۴ و هواوی واچ ۴ پرو از صد حالت ورزشی مختلف و قابلیت‌های سلامتی معمول مانند کنترل میزان اکسیژن خون، پایشگر ضربان قلب و الکتروکاردیوگرام پشتیبانی می‌کنند. به لطف ویژگی نرم‌افزاری جدید، سری هواوی واچ ۴ می‌تواند اطلاعات سلامتی به دست آمده توسط ساعت‌ها مثل دمای پوست، ضربان قلب، میزان استرس و میزان اکسیژن خون را در قالب یک گزارش کوتاه جمع‌آوری کند و در اختیار کاربر قرار دهد. 

image

شایان ذکر است هواوی واچ ۴ پرو از مزایایی مانند پشتیبانی از شبکه LTE و سیم‌کارت الکترونیکی بهره می‌برد که توسط قابلیت GPS همراه می‌شود. در استفاده معمولی، عمر باتری هواوی واچ ۴ و واچ ۴ پرو به ترتیب برابر با ۴ و ۴٫۵ روز خواهد بود. در صورت فعال‌سازی ویژگی ذخیره انرژی، هواوی واچ ۴ تا ۱۴ روز و هواوی واچ ۴ پرو تا ۲۱ روز کاربر را همراهی می‌کنند. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی واچ ۴ برای نسخه بند سیلیکونی با قیمت ۴۵۰ یورویی روانه بازار خواهد شد. برچسب قیمتی مدل بند تیتانیومی هواوی واچ ۴ پرو برابر با ۷۰۰ یورو خواهد بود در حالی که نسخه بند چرمی با قیمت ۵۵۰ یورویی به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)