خانهاخبار
افشاگری ادعا می‌کند آیفون ۱۵ پرو مکس یک ابرپرچمدار خواهد بود!

افشاگری ادعا می‌کند آیفون ۱۵ پرو مکس یک ابرپرچمدار خواهد بود!

پرچمدار اپل از نازک‌ترین حاشیه نمایشگر بازار گوشی‌های هوشمند برخوردار خواهد بود.
۱۴۰۲/۲/۱۹

یکی از مواردی که باعث جذابیت ظاهری گوشی‌های هوشمند می‌شود، حاشیه‌های نازک نمایشگر است که امروزه یکی از اصلی‌ترین ویژگی زبان طراحی محصولات موبایلی محسوب می‌شود. در این راستا، به نظر می‌رسد پرچمدار موردانتظار اپل یعنی آیفون ۱۵ پرو مکس به لطف حاشیه نمایشگر فوق نازک به یکی از زیبا‌ترین گوشی‌های بازار بدل خواهد شد. 

در حال حاضر، آیفون ۱۴ پرو مکس نیز از حاشیه‌های باریک نمایشگر برخوردار است ولی انتظار می‌رود نسخه نسل بعدی این گوشی از باریک‌ترین حاشیه نمایشگر برخوردار خواهد شد. با توجه به این موضوع، افشاگری برجسته به نام Ice Universe رندر و تصویری از گلس محافط آیفون ۱۵ پرو مکس را به اشتراک گذاشته است که طراحی پنل جلویی و حاشیه‌های اندک نمایشگر آن را نشان می‌دهد. 

image

حاشیه نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس برابر با ۲٫۱۷ میلی‌متر است ولی رکورد نازک‌ترین حاشیه نمایشگر در اختیار شیائومی ۱۳ با اندازه ۱٫۸۱ میلی‌متر قرار دارد. حالا اما آيفون ۱۵ پرو مکس به احتمال زیاد از حاشیه نمایشگر نازک‌تری بهره خواهد برد. به علاوه، افشاگری موسوم به ShrimpApplePro اذعان داشته است که حاشیه‌های نمایشگر این گوشی مقداری خمیده خواهد بود که مشابه طراحی اپل واچ است. 

افشاگر Ice Universe ادعا کرده است آیفون ۱۵ پرو مکس با حاشیه نمایشگر نازک خود یک محصول ابرپرچمدار خواهد بود که انتظار می‌رود به بهترین گوشی سال ۲۰۲۳ بدل شود. البته نباید فراموش کنیم حاشیه نمایشگر اندک به تنهایی نمی‌تواند باعث شود یک گوشی به محصولی بی‌رقیب تبدیل شود و عوامل مختلفی نیز در توسعه یک گوشی پرچمدار دخیل هستند. در این راستا، شایعه شده است که آیفون ۱۵ پرو مکس با بهبودهای مختلفی عرضه خواهد شد. 

image

طبق شایعات قبلی، سری آیفون ۱۵ پرو از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ‌تر بهره خواهد برد. البته مدل پرو مکس به لنز پریسکوپی نیز مجهز خواهد بود. قلب تپنده هر دو دستگاه نیز به احتمال زیاد نیز تراشه ۳ نانومتری بایونیک A17 خواهد بود. به علاوه، برخی از گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سری آیفون ۱۵ پرو از کلید‌های غیرفیزیکی بهره نخواهند برد. از نقطه نظر طراحی، مدل‌های پرو سری آيفون ۱۵ از فریم تیتانیومی و بدنه تخت بهره خواهند برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۴۰۲/۳/۱۰
حاشیه پائین آیفون که نسبت به اندرویدی‌ها همیشه کمتر بوده از آیفون ۱۲، مابقی حاشیه‌های چپ و راست و بالا رو اپل با حاشیه پائین هماهنگ کرده تا گوشی زیباتر بشه که به نظرم کار خیلی خوبی کرده چون نامتقارن بودن حاشیه‌ها خیلی گوشی رو بی‌ریخت میکنه.