خانهاخبار
iOS 16.5 احتمالا هفته آینده عرضه می‌شود

iOS 16.5 احتمالا هفته آینده عرضه می‌شود

با توجه به نزدیک بودن معرفی iOS 17 و چند مرحله عرضه آزمایشی iOS 16.5، انتشار این نسخه در هفته آینده با ویژگی‌های جدیدی که در این مطلب به آن پرداخته شده کاملا محتمل است.
۱۴۰۲/۲/۱۸

اپل به احتمال زیاد هفته آینده iOS 16.5 را برای عموم منتشر خواهد کرد. یک حساب توییتری که پیش‌تر هم سابقه پیش‌بینی درست تاریخ انتشار نسخه‌های جدید iOS را داشته، اعلام کرده که نسخه کاندید iOS 16.5 برای توسعه دهندگان دارای شماره ساخت 20F65 خواهد بود.

image

 

iOS 16.5 از اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) در مرحله آزمایش بتا قرار گرفته است و در حال توسعه به شکل یک بروزرسانی نرم افزاری جزیی قبل از معرفی iOS 17 توسط اپل در WWDC خرداد ماه است. تاکنون تنها دو ویژگی و تغییر قابل توجه برای آیفون در این سیستم عامل کشف شده است، که یکی تب Sports در اپلیکیشن Apple News و دیگری امکان شروع ضبط صفحه نمایش با سیری است.

تب Sports در اپلیکیشن اخبار اپل

اپل تب Sports را به برنامه اخبار در iOS 16.5 اضافه کرده است که به شما امکان دسترسی آسان به اخبار، امتیازات و برنامه‌های تیم‌ها و لیگ‌های مورد علاقتان را می‌دهد. این اطلاعات پیش‌تر در تب Today در دسترس بود، اما اکنون با توجه به اینکه اپل در خدمات خود به محتوای ورزشی توجه بیشتری کرده است، به طور برجسته‌تر نشان داده می‌شود.

image

 

ضبط صفحه نمایش توسط سیری

ویژگی کوچک دیگری که در iOS 16.5 در دسترس قرار گرفته، امکان درخواست از سیری برای شروع ضبط صفحه نمایش است. برای ضبط ویدیو از نمایشگر آيفون خود می‌توانید بگویید «Hey Siri, start a screen recording» و در صورت تمایل از سیری بخواهید فرآیند ضبط را متوقف کند. البته لازم به ذکر است که شما همچنان می‌توانید به روش قبل، ضبط صفحه نمایش را از طریق کنترل سنتر انجام دهید و این یک امر کاملا دلخواه است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)