خانهاخبار
آنر ۹۰ و ۹۰ پرو تاییدیه 3C را دریافت کردند

آنر ۹۰ و ۹۰ پرو تاییدیه 3C را دریافت کردند

گوشی‌های سری آنر ۹۰ به تازگی موفق به دریافت تاییدیه 3C‌ شده و بخشی از مشخصات فنی آنها نیز فاش‌ شده‌اند.
۱۴۰۲/۲/۱۷

شرکت آنر قصد داشته تا در آینده نزدیک، سری گوشی‌های آنر ۹۰ خود را روانه بازار کند. این گوشی‌ها به تازگی با شماره‌ مدل‌های «REA-AN00» برای آنر ۹۰ و «REP-AN00» برای آنر ۹۰ پرو، موفق به دریافت تاییدیه 3C از کشور چین شده‌اند. سری آنر ۹۰ که چند هفته قبل گواهی MIIT را نیز دریافت کرده بودند؛ از شارژ سریع ۶۶ و ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

در سوی دیگر، «Digital Chat Station» نیز که یکی از افشاگران فعال در زمینه محصولات چینی است؛ به تازگی اعلام کرده که آنر ۹۰ پرو از پروتکل شارژ تازه‌ای پشتیبانی کرده که سرعت بالاتری نسبت به تکنولوژی‌های قدیمی‌تر دارد.

image

 

تاییدیه 3C نشان می‌دهد که گوشی آنر ۹۰ پرو، به همراه شارژر مدل HN-200500C05/C06 با پشتیبانی از حداکثر سرعت شارژ ۱۰۰ وات عرضه شده و آنر ۹۰ نیز شارژر HN-110600C00/C01/C02 با حداکثر سرعت شارژ ۶۶ وات را به همراه دارد. این دو گوشی قابلیت شارژ معکوس را نیز ارائه می‌دهند.

گوشی‌های جدید آنر همچنین از مشخصات سخت افزاری جذاب بهره‌مند هستند. سری آنر ۹۰ دارای نمایشگر‌هایی با رزولوشن 1.5K بوده و از چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده می‌کنند. شاید جذاب‌ترین بخش این گوشی‌ها، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به کار رفته در آنر ۹۰ پرو باشد؛ این دوربین که از سنسور سامسونگ آیزوسل HP3 استفاده می‌کند؛ عملکرد بسیار بهتری از دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی نسل پیشین داشته و کاربران را حیرت‌زده خواهد کرد.

image

 

با وجودی که آنر هنوز تاریخ عرضه رسمی سری آنر ۹۰ را اعلام نکرده است؛ برخی از شایعات به احتمال معرفی این گوشی‌ها در ماه مه یا ژوئن اشاره می‌کنند.

درباره گوشی‌های جدید آنر و مشخصات آنها چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، سری آنر ۹۰ ارزش خرید خواهند داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)