خانهاخبار
موتورولا ریزر پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک در گیک‌بنچ ثبت شد

موتورولا ریزر پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک در گیک‌بنچ ثبت شد

جزئیات سخت‌افزاری گوشی تاشو موتورولا در لیست گیک‌بنچ تایید شد.
۱۴۰۲/۲/۱۶

همانطور که می‌دانیم، موتورولا قصد دارد به زودی از نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ رونمایی کند. این گوشی تاشو که با نام موتو اج ۴۰ اولترا روانه بازارهای جهانی خواهد شد یکی از محصولات موردانتظار بازار گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود که از مشخصات فنی برجسته‌ای مانند نمایشگر کاور بزرگ بهره خواهد برد. 

برند موتورولا اخیرا با انتشار تیزری رسما تایید کرد که موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ از نمایشگر کاور ۳٫۵ اینچی و دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی تاشو امروز در لیست بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد و جزئیات سخت‌افزاری آن مشخص شد. 

image

طبق اطلاعات قرار گرفته در لیست گیک‌بنچ، موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره خواهد برد. این تراشه هشت هسته‌ای شامل یک هسته اصلی با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتزی، سه هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۷۵ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف ۲٫۰۲ گیگاهرتزی می‌شود. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز آدرنو ۷۳۰ است.

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۷۰۲ و ۴۰۷۳ شده است. نسخه‌ای که از موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ در گیک‌بنچ قرار گرفته است از حافظه رم ۸ گیگابایتی برخوردار است. با این وجود، یک گزارش اخیر ادعا کرد که گوشی تاشو موتورولا در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. 

image

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ از نمایشگر امولد داخلی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. دوربین دوگانه این گوشی تاشو شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی IMX563 و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی SK Hynix Hi1336 خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ باتری ۳۶۴۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)