خانهاخبار
موتورولا اج ۴۰ با تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ رسما معرفی شد

موتورولا اج ۴۰ با تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ رسما معرفی شد

میان‌رده جدید موتورولا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد.
۱۴۰۲/۲/۱۴

پس از گزارش‌ها و شایعات فراوان، موتورولا امروز از جدیدترین گوشی خود موسوم به موتو اج ۴۰ رونمایی کرد که به نوعی نسخه‌ میان‌رده موتو اج ۴۰ پرو محسوب می‌شود. گوشی جدید موتورولا در عین بهره‌گیری از مشخصات فنی قدرتمند با برچسب قیمتی رقابتی روانه بازار خواهد شد. 

طبق اعلام رسمی، موتو اج ۴۰ در دو نسخه مختلف با پنل پشتی آکرلیکی (آبی) و چرم مصنوعی (سبز و مشکی) در دسترس کاربران قرار گرفت. در این راستا، نسخه‌های مشکی و سبز موتو اج ۴۰ در حدود ۱۷۱ گرم وزن دارند در حالی که مدل آبی‌رنگ از وزن سبک‌تر ۱۶۷ گرمی بهره خواهد برد. هر دو مدل موتو اج ۴۰ از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 برخوردار هستند. 

قلب تپنده موتو اج ۴۰ تراشه ۶ نانومتری دایمنسیتی ۸۰۲۰ است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. در پنل جلویی میان‌رده پرمیوم موتورولا نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی اولد قرار دارد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی و فناوری HDR10 پلاس برخوردار است. نمایشگر ۸ بیتی موتو اج ۴۰ قادر است به روشنایی ۱۲۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

image

دوربین اصلی موتو اج ۴۰ در خود سنسور 1/1.5 اینچی ۵۰ مگاپیکسلی را جای داده است که با گشودگی دیافراگم f/1.4 و لرزشگیر اپتیکال همراه شده است. به لطف فناوری ترکیب پیکسلی، دوربین اصلی این گوشی می‌تواند به اندازه پیکسلی ۲ میکرومتری برسد. دوربین دوم نیز لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است که به کمک فناوری Marco Vision تصاویر پرتره باکیفیتی ثبت می‌کند و فوکوس خودکار سریعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و قابلیت فوکوس خودکار است.

در نهایت باید اشاره کرد که منبع تغذیه موتو اج ۴۰ باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ باسیم ۶۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اسپیکرهای استریو دستگاه نیز از فناوری دالبی اتمس بهره می‌برند. برچسب قیمتی موتو اج ۴۰ نیز برابر با ۵۵۰ یورو اعلام شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)