خانهاخبار
طراحی HTC U23 Pro در تصاویر واقعی آن دیده شد

طراحی HTC U23 Pro در تصاویر واقعی آن دیده شد

میان‌رده جدید برند HTC از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
۱۴۰۲/۲/۱۴

همانطور که شایعات اذعان داشته‌اند، برند HTC قصد دارد به زودی از یک گوشی میان‌رده قدرتمند رونمایی کند که U23 Pro نام خواهد داشت. در حالی که هنوز این برند تایوانی رسما عرضه محصول جدی خود را اعلام نکرده است، این گوشی هوشمند امروز در تصاویر واقعی دیده شد و مشخصات فنی آن فاش شد. این تصاویر که توسط کاربری به نام Symbian در فروم PPT به اشتراک گذاشته شده است، دوربین چهارگانه و نمایشگر حفره‌دار HTC U23 Pro  را نشان می‌دهند. 

image

براساس آنچه در این تصاویر مشخص است، گوشی HTC U23 Pro به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود. البته گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که محصول جدید HTC در حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نیز روانه بازار خواهد شد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. با بهره‌گیری از این مشخصات فنی، گوشی HTC U23 Pro در مقایسه با نسل قبلی یعنی U20 Pro بهبودهای چشمگیری خواهد داشت. 

در تصاویر HTC U23 Pro‌ دوربین چهارگانه این گوشی نمایش داده شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال می‌شود. نمایشگر دستگاه نیز میزبان ناچ حفره دوربین سلفی خواهد بود. در سمت راست بدنه نیز کلید‌های پاور و کنترل حجم صدا قرار گرفته است. 

شایان ذکر است HTC U23 Pro اخیرا در با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و اندروید ۱۳ در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. تراشه هشت هسته‌ای این گوشی شامل چهار هسته کم کصرف ۱٫۸ گیگاهرتزی، سه هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۳۶ گیگاهرتزی و یک هسته اصلی با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی خواهد بود. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گوشی جدید HTC به ترتیب امتیازهای ۹۳۳ و ۲۳۵۱ را به خود اختصاص داده است. 

در نهایت از دیگر مشخصات فنی HTC U23 Pro می‌توان به حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت، نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی و فناوری شارژ سریع اشاره کرد. انتظار می‌رود گوشی میان‌رده HTC در ماه ژوئن معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)