خانهاخبار
مشخصات فنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا فاش شد

مشخصات فنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا فاش شد

گوشی تاشو موتورولا به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.
۱۴۰۲/۲/۱۳

تا به امروز، نسل جدید گوشی موتورولا به نام موتو ریزر ۴۰ اولترا در گزارش‌ها و شایعات زیادی دیده شده است که طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن را فاش ساخته‌اند. اخیرا نیز تصاویری تبلیغاتی از این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفت که طراحی پنل پشتی و برخی از قابلیت‌های نرم‌افزاری آن را نشان می‌دهند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی اصلی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا مانند تراشه، سیستم دوربین و نمایشگر آن لو رفته است. 

image

طبق این گزارش، موتورولا ریزر ۴۰ اولترا به نمایشگر اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز نخواهد بود و به جای آن با تراشه نسل قبلی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک عرضه خواهد شد. این تراشه علی‌رغم قدرت پردازشی بسیار بالا کمی قدیمی است و این موضوع ممکن است به مذاق برخی از کاربران خوش نیاید. برای مقایسه، انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۵ که رقیب اصلی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا محسوب می‌شود از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره ببرد. انرژی موردنیاز سخت‌افزار موتورولا ریزر ۴۰ اولترا باتری ۳۶۴۰ میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. 

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از نمایشگر داخلی امولد با رزولوشن تصویر فول  اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی یا ۱۴۴ هرتزی برخوردار خواهد بود. از آن سو، نمایشگر کاور ۳٫۵ اینچی دستگاه نیز به دلیل ابعاد مربعی‌شکل خود احتمالا از رزولوشن تصویر ۱۰۵۶ در ۱۰۶۶ پشتیبانی خواهد کرد. 

image

سیستم دوربین موتورولا ریزر ۴۰ اولترا شامل سنسور عریض ۱۲ مگاپیکسلی IMX563 سونی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور SK Hynix Hi336 خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، گوشی تاشو موتورولا در کانفیگ حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز روانه بازار خواهد شد. نرم‌افزار این گوشی موردانتظار نیز اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری MyUX خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا می‌توان پشتیبانی از NFC، قابلیت دو سیم‌کارت و سنسور اثرانگشت را نام برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)