خانهاخبار
ساعت‌های هوشمند موتو واچ ۷۰ و موتو واچ ۲۰۰ رسما معرفی شدند

ساعت‌های هوشمند موتو واچ ۷۰ و موتو واچ ۲۰۰ رسما معرفی شدند

موتورولا امروز از ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد که محصولاتی مقرون به صرفه و بالارده هستند.
۱۴۰۲/۲/۱۳

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا امروز از دو ساعت هوشمند جدید به نام موتو واچ ۷۰ و موتو واچ ۲۰۰ رونمایی کرد. ساعت موتو واچ ۷۰ محصولی مقرون به صرفه محسوب می‌شود که تنها از قابلیت‌های سلامتی معمول پشتییانی می‌کند. از آن سو، ساعت موتو واچ ۲۰۰ نیز دستگاهی پرمیوم و بالارده به شمار می‌رود که از مشخصات فنی مانند نمایشگر امولد و تماس از طریق بلوتوث برخوردار است. در حال حاضر، موتورولا زمان عرضه و قیمت محصولات پوشیدنی خود را اعلام نکرده است و این برند تنها اعلام کرده است که این دو ساعت به زودی روانه بازار می‌شوند. 

موتو واچ ۲۰۰

ساعت پرمیوم موتورولا به نمایشگر امولد ۱٫۷۸ اینچی مجهز شده است که در کیس ۴۵ میلی‌متری آلومینیومی جای گرفته است. این ساعت تا عمق ۵۰ متری ضدآب و از قابلیت‌های سلامتی استاندارد شامل پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون و میزان ارتفاع برخوردار است. موتو واچ ۲۰۰ از ۲۸ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به GPS داخلی تجهیز شده است. اطلاعات کسب شده توسط ساعت موتورولا با برنامه‌هایی مانند گوگل فیت و Strava قابل همگام‌سازی است. 

کاربران می‌توانند به کمک اسپیکر و میکروفون تماس‌های دریافتی خود را از طریق ساعت پاسخ‌ دهند و به مکالمه بپردازند. منبع تغذیه ساعت موتو واچ ۲۰۰ باتری ۳۵۵ میلی‌آمپر ساعتی است که طبق ادعای موتورولا، قادر است تا ۱۴ روز در استفاده معمولی کاربر را همراهی کند. برای اتصال سریع‌، ساعت موتورولا از بلوتوث نسخه ۵٫۳ LE پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار این ساعت نیز سیستم‌عامل Moto Watch OS است. موتو واچ ۲۰۰ در دو رنگ مشکی و طلایی (رنگ کیس) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

image

موتو واچ ۷۰

پوشیدنی مقرون به صرفه موتورولا با قاب ۴۳ میلی‌متری همراه شده است و از نمایشگر ال‌سی‌دی ۱٫۶۹ اینچی بهره می‌برد. موتو واچ ۷۰ همچنین از قابلیت پایشگر ضربان قلب و سنسور دما بهره می‌برد. به لطف گواهی IP67، ساعت موتورولا دوام خوبی در برابر غوطه‌وری در آب خواهد داشت. خوشبختانه، موتو ۷۰ از همه قابلیت‌های سلامتی موتو واچ ۲۰۰ پشتیبانی می‌کند و حدود ۱۰۰ واچ فیس نیز برای آن تدارک دیده شده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتو واچ ۷۰ از بلوتوث نسخه ۵٫۰ و سیستم‌عامل Moto Watch OS پشتیبانی می‌کند. باتری ۳۵۵ میلی‌آمپر ساعتی این ساعت نیز قادر است تا ۱۰ روز دوام بیاورد. متأسفانه موتو واچ ۷۰ در تنوع رنگی عرضه نمی‌شود و تنها در یک نسخه مشکی‌رنگ روانه بازار خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)