خانهاخبار
هواوی، ZTE و BOE برای ساخت نمایشگر تاشو اولد با دوربین سلفی زیر نمایشگر همکاری می‌کنند

هواوی، ZTE و BOE برای ساخت نمایشگر تاشو اولد با دوربین سلفی زیر نمایشگر همکاری می‌کنند

گزارشی جدید ادعا می‌کند که سه برند برجسته چینی برای ساخت و توسعه بهترین نمایشگر تاشو دست به همکاری زده‌اند.
۱۴۰۲/۲/۱۲

افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station در جدیدترین گزارش خود ادعا کرده است که سه غول فناوری چینی به نام‌های هواوی، ZTE و BOE قصد دارند بهترین نمایشگر تاشو اولد را توسعه دهند که از دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز بهره می‌برد. به نظر می‌رسد اولین گوشی مجهز به این نمایشگر پیشرفته نسل جدید گوش تاشو هواوی موسوم به هواوی میت X4‌ خواهد بود. 

البته هواوی میت X4 اولین گوشی تاشو بازار نیست که از دوربین سلفی زیر نمایشگر برخوردار است چرا که گلکسی زد فولد ۴ که سال گذشته معرفی شد نیز به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز است. با این وجود، دوربین سلفی گوشی تاشو سامسونگ علی‌رغم جای‌گیری مناسب از مشکل کیفیت پایین رنج می‌برد. حالا اما به نظر می‌رسد سه برند چینی هواوی، ZTE و BOE راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده‌اند. 

image

شایان ذکر است نمایشگر جدید این سه برند که Q8 اولد نام دارد می‌تواند مشکل کیفیت پایین دوربین سلفی زیر نمایشگر را برطرف کند. با توجه به سابقه درخشان برند ZTE‌ در توسعه گوشی‌های مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر و فناوری‌های پیشرفته BOE در ساخت نمایشگر، می‌توان انتظار داشت که نمایشگر جدید صعنت گوشی‌های تاشو از عملکرد و کیفیت مطلوبی بهره ببرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش این افشاگر، نمایشگر Q8 از رزولوشن تصویر ۲۴۸۰ در ۱۱۱۶ پشتیبانی می‌کند و از فناوری تنظیم نور PWM با فرکانس ۱۴۴۰ هرتزی استفاده می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)