خانهاخبار
تنظیمات جداگانه صدا برای زنگ تماس و اعلا‌ن‌ها به اندروید ۱۴ اضافه خواهد شد!

تنظیمات جداگانه صدا برای زنگ تماس و اعلا‌ن‌ها به اندروید ۱۴ اضافه خواهد شد!

به نظر رسیده که شرکت گوگل سرانجام اسلایدر‌های جداگانه برای تنظیم صدای زنگ تماس و اعلان‌ها را به اندروید ۱۴ اضافه خواهد کرد.
۱۴۰۲/۲/۱۱

سیستم عامل اندروید به واسطه قابلیت‌های فراوان خود در زمینه شخصی‌سازی شناخته شده است؛ اما یک ویژگی کلیدی که هرگز شاهد آن نبودیم؛ امکان تنظیم جداگانه صدای زنگ و اعلان‌ها در گوشی‌های اندرویدی بود. به گفته خبرگزاری «9to5Google»، این امر در حال تغییر بوده و در نسخه بعدی این سیستم عامل، کاربران به دو اسلایدر برای تنظیم صدای زنگ و همچنین اعلان‌ها دسترسی خواهند داشت.

image

 

این خبرگزاری موفق شده تا به یک لاین کامند ADB دسترسی پیدا کرده که وجود این قابلیت در بتای بعدی اندروید ۱۴ و یا نسخه پایدار آن را تایید می‌کند. بنابراین، کاربران می‌توانند تا در هنگام عرضه اندروید ۱۴ در ماه‌های آتی، صدای زنگ گوشی را سایلنت کرده و تنها اعلان‌ها را دریافت کنند و یا به طور بالعکس، صدای اعلان‌ها را سایلنت کرده و تنها زنگ گوشی را بشنوند.

گمانه‌زنی‌ها در حال حاضر بر این بوده که «ساندار پیچای»، مدیر عامل گوگل طی رویداد I/O از اندروید ۱۴ رونمایی کرده و تاریخ انتشار آن را نیز اعلام می‌کند. رویداد گوگل I/O 2023 در روز چهارشنبه، ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

image

 

درباره احتمال اضافه شدن این ویژگی به نسخه بعدی سیستم عامل اندروید چه فکر می‌کنید؟ آیا این قابلیت را کاربردی دانسته یا استفاده خاصی از آن نخواهید داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)