خانهاخبار
طراحی و برخی از ویژگی‌های موتورولا اج ۴۰ در ویدئو تبلیغاتی این گوشی تایید شد

طراحی و برخی از ویژگی‌های موتورولا اج ۴۰ در ویدئو تبلیغاتی این گوشی تایید شد

گوشی جدید موتورولا از گواهی IP68 و نمایشگر با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد.
۱۴۰۲/۲/۱۱

همانطور که می‌دانیم، موتورولا قصد دارد به زودی از نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به موتورولا ریزر ۴۰ اولترا و یک گوشی میان‌رده پرمیوم به نام موتورولا اج ۴۰ رونمایی کند که به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. هفته گذشته، رندرهایی از گوشی میان‌رده موتورولا در دسترس کاربران قرار گرفت و طراحی آن فاش شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ویدئویی تبلیغاتی از موتورولا اج ۴۰ لو رفته است که طراحی و برخی از ویژگی‌های این گوشی را تایید می‌کند. 

image

طبق این ویدئو که توسط افشاگری برجسته به نام ایوان بلس (EvLeaks) به اشتراک گذاشته شده است، پنل پشتی نسخه مشکی‌رنگ موتورولا اج ۴۰ از جنس چرم مصنوعی خواهد بود. به علاوه، در این ویدئو مشاهده می‌کنیم که گوشی موتورولا در زیر آب دوام می‌آورد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود موتورولا اج ۴۰ با گواهی IP68 همراه شود. نمایشگر دستگاه نیز از لبه‌های خمیده بهره می‌برد و در خود ناچ حفره دوربین سلفی را جای داده است. از آن سو، پنل پشتی نیز میزبان دوربین دوگانه و فلش LED‌ خواهد بود. 

مشخصات فنی احتمالی موتورولا اج ۴۰

گوشی جدید موتورولا احتمالا از نمایشگر امولد ۶٫۵۵ اینچی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. شایعه شده است که موتورولا اج ۴۰ به اولین گوشی جهان بدل خواهد شد که با تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ عرضه می‌شود. به همراه این تراشه، این گوشی از حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار خواهد شد. 

image

انرژی موردنیاز موتورولا اج ۴۰ توسط باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۸ واتی باسیم و شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم تامین خواهد شد. سیستم دوربین این گوشی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی نیز در خود سنسور ۳۲ مگاپیکسلی را جای خواهد داد. طبق آنچه شایعات اذعان داشته‌اند، موتورولا اج ۴۰ با برچسب قیمتی ۹۰۰ یورویی روانه بازار خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)