خانهاخبار
HTC به زودی از یک گوشی میان‌رده قدرتمند رونمایی خواهد کرد

HTC به زودی از یک گوشی میان‌رده قدرتمند رونمایی خواهد کرد

گوشی جدید HTC امروز با مشخصات فنی مانند تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک و رم ۱۲ گیگابایتی در گیک‌بنچ لیست شد.
۱۴۰۲/۲/۱۱

از آخرین باری که برند شناخته‌شده HTC یک گوشی میان‌رده پرمیوم را روانه می‌کند، زمان زیادی گذشته است. آخرین محصول میان‌رده این شرکت تایوانی گوشی HTC U20 بود که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و با مشخصات فنی مانند پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی همراه بود. البته HTC در طی چند وقت اخیر دو گوشی مقرون به صرفه به نام‌های Wildfire E2 Play‌ و Wildfire E3 Plus را معرفی کرده است. 

image

HTC U20

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد HTC قصد دارد به زودی از یک گوشی میان‌رده پرمیوم رونمایی کند که احتمالا HTC U23 پرو نام خواهد داشت. در این راستا، این گوشی موردانتظار امروز در لیست بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد و بخشی از مشخصات فنی سخت‌افزاری آن فاش شد. 

طبق اطلاعات قرار گرفته در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، گوشی HTC U23 پرو به تراشه‌ای از شرکت کوالکام مجهز خواهد بود که از چهار هسته کم مصرف با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی، سه هسته پردازشی با فرکانس ۲٫۳۶ گیگاهرتزی و یک هسته قدرتمند با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد. با توجه به این مشخصات، به نظر می‌رسد گوشی جدید HTC‌ به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک مجهز خواهد بود. پردازنده گرافیکی این سخت‌افزار نیز آدرنو ۶۴۴ است. 

image

شایان ذکر است که گوشی HTC U23 پرو در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۹۳۳ و ۲۳۵۱ را به خود اختصاص داده است. البته نتایج کسب شده توسط این گوشی با دیگر محصولات بازار که از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل یک بهره می‌برند، متفاوت است. برای مقایسه، گوشی جدید HTC در تست تک هسته‌ای عملکرد بهتری داشته است در حالی که دستگاه در تست چند هسته‌ای ضعیف‌تر از نمونه‌های مشابه ظاهر شده است. از دیگر مشخصات فنی HTC U23‌ پرو می‌توان حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۳ را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان معرفی HTC U23 پرو مشخص نیست ولی با توجه به ثبت شدن این گوشی در لیست گیک‌بنچ، انتظار می‌رود در طی ماه‌های پیش رو شاهد رونمایی از محصول جدید HTC باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ABBASDK

۱۴۰۲/۲/۱۲
چرا دیگه htc نیست واقعا !!!؟؟؟؟