خانهاخبار
مدیر عامل آنر از برنامه‌های خود برای شکست iOS می‌گوید!

مدیر عامل آنر از برنامه‌های خود برای شکست iOS می‌گوید!

مدیر عامل شرکت آنر به تازگی ادعا کرده که آنها قصد طراحی سیستم عامل بهتری نسبت به iOS را دارند.
۱۴۰۲/۲/۹

مدیر عامل شرکت آنر طی رویدادی که در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در شهر شنژن چین برگزار شد؛ به برنامه‌های جاه‌طلبانه خود برای شکست سیستم عامل iOS اپل اشاره کرد. به گفته آقای «ژاو مینگ» که با نام «جورج ژاو» نیز شناخته می‌شود؛ ۱۰ درصد از درآمد کلی شرکت آنر صرف بخش تحقیق و توسعه شده و به همین دلیل، او امید‌های فراوانی به آینده MagicOS دارد.

image

 

وی در ادامه گفته که گوشی‌های هوشمند اپل معمولا دارای سخت افزار نه چندان قدرتمند، آنتن‌دهی بد و عمر باتری نامناسبی در برابر رقبای اندرویدی مانند سری آنر مجیک ۵ هستند؛ اما کاربران به دلیل اکوسیستم قدرتمند این شرکت، به سراغ آیفون‌ها و سیستم عامل iOS می‌روند.

سیستم عامل iOS به واسطه سرعت، بهینگی و اکوسیستم قدرتمند اپل شناخته شده و اگر آنر واقعا قصد رقابت با آن را داشته باشد؛ باید زمان بیشتری را صرف طراحی نسخه‌های بعدی MagicOS کند. این شرکت همچنین قصد داشته تا با تمرکز روی اکوسیستم اختصاصی خود، هواوی یا همان مالک سابقش را نیز در کنار اپل به چالش بکشد.

image

 

شما درباره گفته‌های مدیر عامل آنر چه فکر می‌کنید؟ آیا رویاهای بلند پروازانه این شرکت، به نتیجه‌ای خواهند رسید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

hassan

۱۴۰۲/۳/۱۴
با توجه به اینکه هوآوی و آنرا در قسمت Camera بیشتر مواقع رتبه اول رو حفظ کردن (DXOMARK) گفتشون جاه‌طلبانه هم به نظر نمیرسه احتمال زیاد موفق بشن

بهراد

۱۴۰۲/۲/۲۱
سخت افزار ؟؟؟
کدوم پردازنده مال خودشونه؟؟؟

مهمان

۱۴۰۲/۲/۱۲
از نظر سخت افزاری که واقعا پیشرفتهای خوبی داشتند. شاید در سالهای آینده با بهبودهای نرم افزاری و قیمتهای مناسبتر از آیفون بتونند رقیب سرسختی برای شرکت اپل بشند.

سیدنادر

۱۴۰۲/۲/۱۰
واقعا برای ایشون متاسفم، آیفون بهترین گوشی دنیا هست و هیچ برندی به گرد آیفون هم نمی رسه والسلام

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۲/۹
بله که به نتیجه خواهد رسید.
اپل هیچی نداره جُز پُز